chanel1985 schreef:Tja, is actie, reactie hé
Niet een ander onvolwassen noemen als jezelf ook als een puber reageert Chanel85.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Colway schreef:chanel1985 schreef:Ik schoot al van de openingspost in de lach, colway
Maar die doet er al lang niet meer toe, we hebben het ergens anders over toch?
chanel1985 schreef:Ik heb dit niet enkel gezegt hé.
Maar goed, Ik vind het nog altijd raar dat je via de computer kan zeggen dat iemand te dik is, zonder persoonlijk in het echt de combinatie te zien.
chanel1985 schreef:[pinkie87 schreef:Ik denk dat de meeste bredere mensen te paard er echt wel zelf over na hebben gedacht of het kan en of ze het paard niet in de weg zitten!!
Dat betwijfel ik in sommige gevallen dus. Zie de reactie van Ilona-selina.
chanel1985 schreef:Dat bedoel ik, heb jij de combi persoonlijk gezien, Jasmijn?
jasmijn78 schreef:Ik doe niet mee aan raad-je-plaatje. Ik doel op niemands persoonlijke situatie. Ik hoop alleen dat door dit topic mensen zelf eens wat bewuster naar zichzelf, hun gewicht, hun condite etc. gaan kijken. Ik ga jou niet vertellen wat je wel en niet moet doen. Ik vind dat paardensporters zelf verantwoordelijkheid moeten nemen om hun sport op zo'n manier te bedrijven dat het goed en gezond is voor zichzelf EN ook voor hun paard. Wie de schoen past trekt hem aan.
Citaat:Het gaat er niet om of we jou wel of niet dik vinden en het kan me niet interesseren hoe het eruit ziet. Dit topic gaat namelijk niet over jou en over het dik zijn. Maar over wanneer je met een bepaald gewicht niet op een paard moet gaan zitten. Daar gaat de discussie over, niet over jou, wanneer dringt dat nu eens door. Het gaat niet over dikke mensen ansich, maar het effect daarvan op een paardenrug.
Citaat:En verder zouden mensen eens niet zo snel een mening moeten hebben over een ander. je ziet het niet alleen als het over gewicht gaat, maar ook over de het houden van paarden, manier van rijden en inrijden, stalling, gebruik van hulpteugels, wel of niet een dierenarts ergens bijhalen enz enz enz. dat is jammer, want uiteindelijk hebben we allemaal dezelfde hobby en dezelfde liefde voor die mooie beesten
swoeky schreef:pff dames toch: worden jullie er niet moe van om alles tig keer te moeten herhalen
pinkie87 schreef:Ik denk dat de meeste bredere mensen te paard er echt wel zelf over na hebben gedacht of het kan en of ze het paard niet in de weg zitten!!
Mindim schreef:swoeky schreef:pff dames toch: worden jullie er niet moe van om alles tig keer te moeten herhalen
We schijnen maar niet door te dringen, waar de discussie nu eigenlijk over gaat. De zoveelste keer al en dan valt het kwartje en dan komt de volgende groep die het weer niet snapt. Eigenlijk wel vermoeiend
Mindim schreef:chanel1985 schreef:Jasmijn,
Waarom schrijf je dit dan, je noemt de bokker bij naam, is in mijn ogen vrij persoonlijk worden.
OMG, omdat IS dat zelf in haar post schrijft, welke voor iedereen te lezen is. Ze geeft dus zelf deze persoonlijke info vrij.
Citaat:je begrijpt niet wat ik bedoel. (zoals vele hier)