peninna schreef:Tyrza schreef:Euhm Pennina, hoe ver denk je dat het los rijd terrein van de stallen ligt?
Ver en juist daarom zou ik ter plekke zijn afgestapt en zou het dekje hebben verwijderd of omgekeerd, zodat ik zo min mogelijk losrijtijd zou verliezen (als dat al zo krap is genomen). Ik ben nogal funktioneel en vind goed voorbereiden op een wedstrijd, daar bedoel ik mee los rijden, belangrijker dan of ik met een omgekeerd dekje, of zonder, de ring in zou gaan. Wat niet nodig is als iemand anders een dekje gaat halen.
Nu zullen jij en Mireillewel wel weer direct gaan roepen dat dat Internationaal niet kan, dan mogen jullie mij uitleggen waarom niet.
Ik kan je vertellen dat als je daar staat en helemaal klaargestoomd voor de proef, en één of andere niksnut roept dat dat dekje niet mag je 1. ertegenin gaat (terecht), 2. verbaast bent, 3. uit je doen bent en na 10/15minuten discussie met iedereen erbij beseft dat er iets moet gaan gebeuren en je dan nog moet haasten om alles omgekleed te krijgen...
Zelfs afstappen is iets dat je niet wilt, immers je laarzen krijgen dan zand tussen zool en beugelblok... ja zo nauw luitert dat...