mandy358Citaat:
Dankjewel Sjolvier!
En wat je zegt klopt precies, we zijn bezig met het loslaten.
Wat al erg goed gaat, sommige stukken kun je hem al echt loslaten.
Eerst lukte dat niet erg omdat hij er dan tussenuit wilt gaan.
Die eerste foto laat dat ook mooi zien.
JoycexLynn12 schreef:MyWishMax schreef:Ik denk dat je ontspanning in aanspanning mooi kunt vergelijken met jezelf. Als jij netjes rechtop wil zitten, moet je spieren aanspannen, maar tegelijkertijd ook ontspannen, zodat je soepel mee kunt bewegen. Zou je alleen ontspannen, zak je in elkaar. Zit je gespannen, kan je niet meer soepel meebewegen.

Gister nog meegemaakt

Hier nog zo'n hark... die van de spanning soort malloot wordt.. (dit is dus hoe NIET een proef te rijden! gestresst)
Resultaat...
stresskip te paard, net voor begin van proef.

nekje niet hoogste punt, net te diep, neus moet er iets meer uit, pinguin voeten (vooral rechts, daar mis ik helemaal de controle).

voeten, amaj, wat ben ik aan het doen?
En aangezien een plank niet meekan gaan, kan stresskip het niet meer uitzitten en gaat achterover hangen.
Wederom neus moet er meer uit, dan ik nek ook meteen hoogste punt.
Stresskip doet hier nog wel haar best, om handjes naar voren te steken, maar niet met veel resultaat.
Stresskip was ook nog ergens blij mee! Oke niet meteen dit momentje, kom hier niet de gebroken lijn af weer op de hoefslag.
Maar ik was hier blij mee, omdat hij maand geleden niet de contra kon (dat heet ik ging op moment dat ik contra wou,
anders rijden, liet hem eigenlijk in de steek, waardoor hij uit galop viel of over sprong).
Sinds 1 week kan ik met hem in de contra gewoon een volte 15 meter rijden en gaat hij gewoon door, heb geleerd
hem dan niet in de kou te laten staan, allicht dat ik het ondersteunen nog wat overdrijf, maar ben zo trots op zwartje!

Hoofd hals houding idem als vorige plaatjes.
En omdat stresskip aan eind van proef geen idee meer heeft wat ze aan het doen is..
Hij wordt hier trager, dan ga ik prutsen, gevolg hij gaat dan duiken ik ga meer prutsen en uiteindelijk wordt hij 3 meter lang,
loopt met zijn hoofd in de grond en komt echt niet meer vooruit.
Omdat ik dan teveel eraan wil zitten, moet erafblijven en laten lopen!

volgende keer misschien wijntje drinken voor ik ga starten (maar ik drink niet.. zucht..)
foto's kwaliteit is wat ahum slecht, want het zijn foto's van het beeldscherm.
Laatst bijgewerkt door Sjolvir op 20-02-12 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt