Maar on topic, en correct me please als ik iets verkeerds zeg.
@Fredi98 Wat ik zie is een paard dat meer op de voorhand dan op de achterhand loopt. De driehoek bij de voorbenen is veel groter dan bij de achterbenen. Zijn achterhoef komt dan ook meerdere hoeflengtes achter de afdruk van de voorhoef aan de grond. Verder heb ik het idee spanning bij de staart te zien, maar dat kan ook door het opbinden (noem je dat zo?) komen. Als ik naar de hals kijk, begint de bolling pas bij het laatste stukje richting nek. Volgens mij is het beter als de bolling al vanaf de schoft begint. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is de kaak ook iets gespannen. Ik vraag me dan ook af of hij uit zichzelf nageeflijk is?
Je houding, daar zei je zelf al wat over. Je leunt veel te ver naar achteren. Trek maar eens een lijn van schouder, heup naar voet...
Verbeterpunten zijn je houding (rechterop, voet ietsje verder naar achteren), je onderarmen op een lijn met de teugel (handen iestje hoger), en het paard van achteren actiever maken door veel overgangen en wendingen te rijden.
Wie vult aan of corrigeert? Ben benieuwd of ik goed heb leren kijken