Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:waar maak je je eigen druk om je wil het volgensmij echt als een elite sport houden?
aleen maatjes 36 op wetstrijd. als je zo iets wil ga dan op turnen;) want je hik aleen tegen dik niet dik en zulke dingen daar kijk je aleen naar!
Colway schreef:weer zo'n reactie waar je niets mee kan, wordt vermoeiend...
Colway schreef:geen idee, maar dat is inderdaad ook een punt, een goed passend zadel voor ruiter én paard....Dat wordt naar gelang je omvang toeneemt ook steeds lastiger
schrikdraad schreef:Jasmijn
helaas mijn paard is mijn sport
ondanks dat jij zo graag anders zou zien.
Daarom ook de flauwe reactie over verkopen.
Want jou starre houding is niet goed te praten.

jasmijn78 schreef:Colway schreef:weer zo'n reactie waar je niets mee kan, wordt vermoeiend...
Tsja... Dat is hee jammer voor de discussie dat soort opmerkingen. Het komt een beetje over als: wanneer je door je inhoudelijke argumenten heen bent ga je maar op de zielige/slachtoffer-tour. Je kan nog zo hard je best doen om je argumenten te onderbouwen; sommige hier lezen echt alleen wat ze willen lezen.Colway schreef:geen idee, maar dat is inderdaad ook een punt, een goed passend zadel voor ruiter én paard....Dat wordt naar gelang je omvang toeneemt ook steeds lastiger
Klopt. En zelfs al heb je een groot zadel: Als en 20 cm vet tussen je zitbeenknobbels en het zadel in zit, en tussen de binnekant van je bovenbenen en het zadel: dan kun je onmogelijk op de juiste manier met je zit inwerken. Als je bovenbenen aan de binnenkant zo dik zijn, dan moet je je tenen wel naar buiten draaien om met je kuit bij je paard te komen, kun je je knieen niet tegen het zadel aanleggen. Daarnaast is het met zo'n postuur ontzettend moeilijk om dan goed je balans te bewaren. Helemaal als een te zware ruiter ook nog eens klein van stuk is en dus korte benen heeft. Zeker als een paard een keer een onverwachte snelle beweging maakt. Ook loop een hele zware ruiter meer risico als diegene van zijn paard valt: je maakt dan gewoon een veel hardere klap, en loopt ook meer kans om intern wat te beschadigen (milt of zo).schrikdraad schreef:Jasmijn
helaas mijn paard is mijn sport
ondanks dat jij zo graag anders zou zien.
Daarom ook de flauwe reactie over verkopen.
Want jou starre houding is niet goed te praten.
Lees eerst nog maar eens goed mijn post terug. Ik denk dat het verder zinloos is om op jou in te gaan. Inhoudelijk gezien draag je niets bij iig.
schrikdraad schreef:Ga jij eerst lezen?
Heel verhaal over vet op de kont.
Maar mijn stukje over dat het niet bij iedereen aan de kont zit sla je met alle gemak over om zo je eigen gelijk te houden.
Hoe laag bij de gronds. MAar dat denkt zelf een goede discussie genoot te zijn.
Hele vreemde denkwijze heb jij.
schrikdraad schreef:Ga jij eerst lezen?
Heel verhaal over vet op de kont.
Maar mijn stukje over dat het niet bij iedereen aan de kont zit sla je met alle gemak over om zo je eigen gelijk te houden.
Hoe laag bij de gronds. MAar dat denkt zelf een goede discussie genoot te zijn.
Hele vreemde denkwijze heb jij.
Manuela379 schreef:Jammer dat niet iedereen zo perfeckt als JULLIE is dan he:) zou je eigen manege opstarten voor mensen onder de 80 kilo;)jullie zorgen zelf voor doelozen uitspraaken;)
chanel1985 schreef:Inderdaad, als je ze niet gelijk geeft, komen ze met zo'n dingen af terwijl ze dan zelf andere bokkers beschuldigen van inhoudloos te zijn.
schrikdraad schreef:mindim
ook lezen
ik heb het over appel of peer omdat volgens jullie niemand meer goed in een zadel past.
en waar schrijf ik dat ik wandel als sport?
was een reactie op naast het paard lopen van iemand.
Dus weer eerst lezen jij.
D00R schreef:Manuela379 schreef:Jammer dat niet iedereen zo perfeckt als JULLIE is dan he:) zou je eigen manege opstarten voor mensen onder de 80 kilo;)jullie zorgen zelf voor doelozen uitspraaken;)
Dit is zo'n onwijs gemene opmerking voor degenen in dit topic die met alle moeite van de wereld op gewicht proberen te blijven en ook zijn. Wat dacht je? Dat het vanzelf ging om niet meer te wegen dan gezond is?
Overigens is het nog altijd de keuze van degene die reageert of hij of zij zijn of haar doelloze uitspraak ook wil plaatsen. Of voel jij je soms beperkt in je keuzes?
chanel1985 schreef:en iemand die minder goed is in het verwoorden dan maar moet gaan beledigen
Manuela379 schreef:waar maak je je eigen druk om je wil het volgensmij echt als een elite sport houden?
aleen maatjes 36 op wetstrijd.
schrikdraad schreef:Heel verhaal over vet op de kont.
Maar mijn stukje over dat het niet bij iedereen aan de kont zit sla je met alle gemak over om zo je eigen gelijk te houden
Mindim schreef:Denk je dat buikvet prettiger is voor de beweging?
Manuela379 schreef:chanel1985 schreef:Inderdaad, als je ze niet gelijk geeft, komen ze met zo'n dingen af terwijl ze dan zelf andere bokkers beschuldigen van inhoudloos te zijn.
inderdaat.
het lijkt meer op dikkemensen afkatten dan over het paard zelf, anderen argumenten over dunne ruiters die hun paard niet kunnen houden en dan als debielen gaan trappen en de zweep hardhandig gebruiken word niet gereageerd of is inhoudloos
Manuela379 schreef:D00R schreef:
Dit is zo'n onwijs gemene opmerking voor degenen in dit topic die met alle moeite van de wereld op gewicht proberen te blijven en ook zijn. Wat dacht je? Dat het vanzelf ging om niet meer te wegen dan gezond is?
Overigens is het nog altijd de keuze van degene die reageert of hij of zij zijn of haar doelloze uitspraak ook wil plaatsen. Of voel jij je soms beperkt in je keuzes?
wie zecht dat dikke mensne niks aan hun gewicht doen? en dat die geen moeite doen.
als ik nooit ziek werd was ik niet dikker, en al was ik supper dun zou ik nooit zo over mede mensen doen, heb toen ik dun was ook nooit mede ruiters te dik genoemd, omdat ik iedereen in zijn waarde laat!
maar dat is denk ik ook een stukje mens zelf, licht er aan hoe je zelf ben;)
Manuela379 schreef:wie zecht dat dikke mensne niks aan hun gewicht doen? en dat die geen moeite doen.
Citaat:Wandelen leuk maar val er niets door af. Doe ik al jaren met de hond. Elke dag een uur.