Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marije1984 schreef:Juist als je je zo goed hebt voorbereid maakt een paar minuten niet uit.
horseyfries schreef:Marije1984 schreef:Juist als je je zo goed hebt voorbereid maakt een paar minuten niet uit.
Ik weet niet of ik nu keihard moet lachen of huilen.....
Marije1984 schreef:Juist als je je zo goed hebt voorbereid maakt een paar minuten niet uit.
Jippie schreef:Wat een kletspraat Marije. Dit gaat gewoon om de concentratieboog, een stukje mentale voorbereiding. Die paarden lopen koud uit stal ook wel hun kunstjes en dat stukje warming up kan wel een minuutje of 3 missen. Maar het is hetzelfde als bij de poolstok hoogspringers die ik heb gezien op TV en precie shetzelfde zie je bij een Wibi die zich voorbereid op een concert, op dat niveau komt een het grootste deel aan op de mentale voorbereiding, zit je in je proef en in de wedstrijd.
Maa rnu weer on topic pls
Tyrza schreef:Concentratie is een onderdeel van de prestatie en daarom onlosmakelijk verbonden hiermee, Marije
Kafue schreef:Is gewoon een enorm vervelende bijomstigheid. Overigens het kommentaar van Nicole uphoff was dat hij twintig minuten van zijn losrijtijd heeft gemist en dus wel blijkbaar heeft kunnen losrijden. Jammer niks aan te doen.
Ik denk eerder en dat zei Nicole ook dat de overweldigende indruk van het hoofdterrein hem en ollright parten speelde. Je zag meer duidelijk spanning, niet dürchlassig, drukt de rug weg en komt er in de verzameling achter niet onder.
En in zon toernooi moet je het niet aan het toeval overlaten. Die steward zal het wel niet express hebben gedaan als zal nu ongetwijfeld wel gefluisterd worden dat het express was omdat duitsland wil winnen.
De proef was niet geweldig er zaten slechte momenten tussen maar ook goeien en ik denk dat hij ruim beloond is voor zijn optreden.
KiWiKo schreef:het kunstje kan hij wel Marije![]()
maar de puntjes op de I .......... maak je in je voorbereiding.
Marije1984 schreef:absoluut, eigenlijk is dat de grootste voorwaarde om een beetje netjes en leuk te leren sturen.Ben ook pas 22 en wil altijd wel leren. Dus dat reken ik dan meer als plus puntje
janderegelaa schreef:Volgens mij zijn jullie alweer vergeten dat dit probleem zich ook afspeelde bij de zogenaamde selectiedag van Sjef. Ollright was er toen en nu gewoon niet klaar voor en Laurens misschien ook niet helemaal, net als op die dag. Kirsten had gewoon moeten rijden.
Karl66 schreef:Maar om weer even on topic te gaan, dat hij minder geconcentreerd was heeft hem misschien 4% gekost, maar die 20 minuten met de kin op de borst die hij miste heeft hem natuurlijk nog minstens 10% gekost