Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardentango schreef:Of mensen die zelf nadenken Mireille, en een eigen mening vormen. Die bestaan.
Soms lijkt het hier wel een arena, ole.... oooh.... aaah... olé! Maar waar het precies om gaat ontgaat ze totaal, hoe rijden die mensen hun paarden?
Het maakt mij wel aan het grijnzen.
Mireille1970 schreef:Ben benieuwd waar je dat gehoord hebt...in dat geval zullen die mensen iig geen probleem hebben met de gezichtsbelemmering in LDR.Al heb ik hier vaker gelezen dat als je op klassieke wijze een goede band hebt en rijtechnisch bezig bent, je paard niets meer hoort of ziet en doofstom door de baan gaat, er dus geen invloeden van buitenaf zijn... Aldus de theorie-gelovigen.
Mireille1970 schreef:Een heel klein beetje, maar je mist toch wat massa zoDat was toeval... het ging in deze om het verschil tussen rood en groen...
En ik heb zelf wel wat haflingers en portugese imports klaargemaakt, geldt dat ook?
KiWiKo schreef:(Friezen zijn geen koudbloeds hoor!n euh ikke, friezen, tinkers, haffies, fjorden passeren wekelijks bij mij de revue........ ik moet zeggen dat het altijd wel schakelen is hoor. Om tien uur zit ik op een hittemetit sportpeerd, en om elf uur op een dwarse fjord![]()
![]()
wel leuk, dat wel![]()
horseyfries schreef:Oeps, te laatIk moet je toch echt even vertellen dat een Fries geen koudbloed is....
horseyfries schreef:Helemaal waar, en zelfs een koudbloed reageert niet persé als een koudbloedEn die reageert niet als een koudbloed?
Ik vind het soms wel grappig, soms wordt ik er ook wel moe van, dat soort opmerkingen over hoe ze lui zijn of zoals jij nu zegt "reageert wel als een koudbloed". Ik zie 90 % van de KWPN ruiters rond mij op wedstrijden tien keer harder drijven dan ik moet doen....
Dus gewoon een kwestie van a. een goede Fries te rijden en geen "manegeknol onder de Friezen" en b. netjes op te leiden!
Oh ja, moet on-topic blijven.... : b. netjes LDR op te leiden!![]()
Zep schreef:Leuk is ook dat ze d'r site weer open heeft mogen stellen, ondanks het initiele gerechtelijke verbod dat dankzij Sjefs aanklacht was gekomen. Leuke site trouwens, want staat ook veel nuttigs op buiten het LDR verhaal omOMG die site weer uit het stof getrokken
Het aardige is dat die Theresa Sandin een Zweedse is, ik heb wel eens een antecedentenonderzoekje op die dame uitgevoerdDat is er dus ook eentje die het uit een boekje heeft en sindsdien heb ik ietwat moeite om haar al te serieus te nemen. Wel grappig dat er hordes en masse achter haar site aanhobbelen met het idee dat zij De Waarheid verkondigt. Met name op de Amerikaanse fora zijn ze daar goed in.
SuperPepeijn schreef:Sorry voor mijn onwetendheid, maar zij traint LRD?
Tyrza schreef:Slordig, nee, da's met extra swung: HUP de heupjes opzijEn slordige zigzag in galop.
SuperPepeijn schreef:Sorry voor mijn onwetendheid, maar zij traint LRD?
Zep schreef:SuperPepeijn schreef:Sorry voor mijn onwetendheid, maar zij traint LRD?
Vraag het QQ, die kan het aan de aanleuning zien zegt hij zelf
Zep schreef:Laat ik die rit nou net gemist hebbenVraag het QQ, die kan het aan de aanleuning zien zegt hij zelf
Mireille1970 schreef:Meningen zijn er ook om elkaar tegen te spreken, zonder tegenspraak geen concourrentie en dat is heel slecht voor alle economie.
Tyrza schreef:Hebben jullie de voorpagina gelezen waarom Laurens niet zo best ging????
Marije1984 schreef:Ja daar ben ik het ook absoluut wel mee eens, maar als je dat Nivo rijdt vindt ik tevens dat je je daar makkelijker over moet kunnen zetten.
Dat neemt absoluut niet weg dat de steward in dit geval hartsikke fout is, maar hij hoeft de ring niet in