Quellian schreef:Snadrem schreef:Komen mensen eigenlijk uberhaubt nog aan van gewoon veel eten? Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ook op andere fora en irl hoor ik toch vaker van mensen "ik ben dik door medicijnen" dan "ik ben dik door chips". Dat levert wel een interessant gegeven op, want dan zou het kort door de bocht zijn "te dik" --> "ongezond", en "ongezond" --> "te dik".
Hmhm... dat is net als met diabetes. Teveel gewicht door diabetes of diabetes door teveel gewicht?Snadrem schreef:Los daarvan lijkt mij ook - zoals al eerder aangehaald - dat de reden van overgewicht niet interessant is voor de discussie, het gaat om het gevolg van overgewicht.
Precies.
Dat is onzin.
je heb mensen die hun eigen vet eeten ja maar zo iemand ben ik niet.
weet niet of jij het wil na doen wat ik de afgeloopen halfjaar heb meegemaakt;)
naar een hartstilstand ben je echt nog blij dat je er ben hoor!!!
en als je dan vol gepropt word met medicijnen maakt het je weinig uit zolang je maar leeft;) slik 3 verschillende soorten zwaare medicijnen bij elkaar en ben blij dat daarbij kan doen wat ik kan doen!
en ja ik kan me heel pissig maaken door mensen die denken dat iedereen dat als exscus gebruik en nog boozer op de mensen die het als exscuus gebruiken! want de mensen die echt ZIEK zijn leiden er onder;)

! De wonderen zijn de wereld nog niet uit...
. Doorgaans staan het aantal callorien op de verpakking vermeld.
) en werk bij/met paarden.
. Ik zat op een gewone fiets en nee, het was geen momentopname, gezien mijn fietstijd en afstand zat ik inderdaad op een gemiddelde van 23km/h.
dat filmpje
en iemand van 1.65 en 100kg kan nooit een gezonde fysieke toestand hebben