Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hyppolyte schreef:Ok, als het daadwerkelijk zo verschrikkelijk slecht zou zijn voor zo'n paard, dan zou je toch verwachten dat dat duidelijk merkbaar moet zijn? Dus als je een paard zo idioot belachelijk overbelast dan MOET ie wel minstens met zware rugproblemen kampen, last krijgen van beenblessures etc. Ik kan in ieder geval bij mijn paard stellen dat ze alleen in het begin last van haar rug heeft gehad, maar dat was nadat ik haar had gekocht en toen kwam ze van een jong dun grietje vandaan. Sinds ze bij mij staat heeft ze geen noemenswaardige rugproblemen gehad, dus blijkbaar is het toch niet zo rampzalig als hier wordt gesuggereerd...
Tactisch brengen zouden we het toch?Quellian schreef:Tendance, ik had ook al getemd op jouw berichten, dus dat komt dubbel en dwars goed.
Maar WAT is nou precies jouw probleem? Dat je je mening niet aan me kwijt kunt of wat? Ik heb jou persoonlijk nergens aangevallen op je gewicht oid, maar mijn mening in z'n algemeen staat jou niet aan en zoals ik al eerder zei; meningen verschillen nou eenmaal.
Ik vind het zeer vermoeiend dat je constant blijft PBen en hier in het topic op komt dagen onder het mom van 'laatste keer dat ik reageer', je blijft gewoon doorgaan, dus nogmaals: wat is je probleem?

Maar ze staat onder foei, bevalt goed. Anoukie schreef:Waarom mogen we niet spreken van dun, als er ook gesproken wordt over dik (en dikkerds en dikkere mensen)? Moeten we die dan nu ook hier ineens volslank/gevuld/mollig gaan noemen?
Schangah schreef:De grootte van een paard heeft niets te maken met hoeveel hij/zij kan dragen. Grote paarden zijn vaak juist zwakker.
. En mijn paard is onderhand 20, dan hadden die problemen zich toch ondertussen al wel moeten openbaren lijkt me
Tendance schreef:hihi die Geldersen van mij niet hoor!!!!
Ik heb dan ook geen iele paardjes, maar echt van die bulldozers... Nou ja wel hele elegante bulldozers.
Ik vind juist dat je er mooi op past
D00R schreef:In grote lijnen ben ik het met je eens Jasmijn78, maar uhm.... dat krukje... Mét een krukje opstappen ís juist normaal.
Zonder krukje komt er ook als je niet veel weegt, zóveel druk te staan op de schoft van het paard.
Quellian schreef:Wat is hier precies mis mee? Zelfs als ik in goede conditie ben dan gun ik mijn paard toch wel elke 5 minuten een stappauze
jasmijn78 schreef:Quellian schreef:Wat is hier precies mis mee? Zelfs als ik in goede conditie ben dan gun ik mijn paard toch wel elke 5 minuten een stappauze
Omdat het soms wel eens nodig is om je paard wat langer door te werken dan 5 minuten.
Maar goed... Je kunt in deze discussie losgaan op dit soort details... Ga je nu verder bewust voorbij aan de strekking van mijn verhaal?