Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
clarence schreef:horseyfries schreef:De foto's die hier getoond worden hebben helemaal niets te maken met een open mond van verzet zoals dat in de dressuur bestrafd moet worden, ....
Jenny,
Jij weet er veel meer van dan ik, maar wat zijn de andere redenen voor een open mond?
- C
horseyfries schreef:[/quote]Van een aantal mensen hier krijg ik de indruk dat ze dat verschil eigenlijk wel weten, maar zo gebrand zijn om fouten te ontdekken dat ze het logische nadenken op dat moment volledig uitschakelen. Ik zou zeggen: doe eens net of dit een paard is wat bitloos gereden werd en kijk er eens met die bril naar, misschien dat je dan wat objectiever kan beoordelen wat er gebeurt....
zipje71 schreef:Ga eens op een groot concours op de tribune zitten en het (leken-)commentaar is niet van de lucht, terwijl ze zelf nog niet eens een B-proefje met goed gevolg kunnen afronden
Bomba schreef:Ik heb Totilas onlangs nog live gezien. Ik vond hem hectisch en niet plezierig lopen. Wellicht dat het grootste gedeelte van het publiek dat niet eens meekrijgt, want iedereen zit als gehypnotiseerd naar het beenwerk van Totilas te kijken. Dat hij toch relatief erg vaak met z'n mond aan het kl*ten is deert niemand.