Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:En de bos/strand/duin ritten dan? Of gewoon GEVORDERDE lessen in de bak? Dat mag ook maar tot de 90 kg..
russel schreef:Ik neem aan dat je als je een paard hebt er van houdt en dat jouw plezier niet voor zijn plezier gaat.
Perrokai schreef:Ik ben 1.65 en weeg nu 90 kilo en nog bezig( kom van de 110) .....Dus graag jullie mening of je het plaatje wel of niet vind passen.
Huertecilla schreef:Of het PLAATJE past is niet relevant toch![]()
HC
Huertecilla schreef:Kijk, ik ben 1.86 lang en een goed bespierde volwassen man van middelbare leeftijd. Ik ben dus knap zwaar voor een paard ook al ben ik volgens de BMI helemaal goed. Ik kan slechts lichte spullen uitzoeken en verder alleen maar aan vaardigheid en fitheid van mezelf en mijn paarden werken.
HC
Perrokai schreef:Ik ben 1.65 en weeg nu 90 kilo en nog bezig( kom van de 110)
Perrokai schreef:Als ik slank ben weeg ik nog 70 kilo ! Ik weet niet waar dat door komt, misschien bestaat het
"smoesje" zware botten toch echt! Iedereen schrikt ook altijd als ik mijn gewicht vertel, dat geloven ze nooit.
Perrokai schreef:Vraagje: Zijn al die paarden van jou in jouw profile waar van mij achter staat ? Zo ja realiseer je je dan ook dat de meeste mensen niet zulke luxe keuzes kunnen maken. Jij stapt gewoon op de volgende ! Wat als je er maar 1 had waar jij niets aan merkte hoe goed je ook oplette. Stap je dan ook af en rij je nooit meer op hem/haar?
Snoevie schreef:maar bij de mensen gaat vaak toch hun plezier voor.
ik denk dat het ook is; mensen kopen een paard voor hun plezier,voor het rijden,enz.
als het paard heel lang of helemaal niet meer bereden kan worden,dan blijf je toch stalling,ed doorbetalen,en niet iedereen met een paard heeft dat er dan voor over,omdat het paard niet meer aan de doeleisen voldoet.
maar dat is een beetje offtopic
superwoman schreef:
Die mensen zijn er, maar die snap ik echt niet. Mijn paarden zijn m'n kindjes.
Perrokai schreef:Wat ik had verwacht eigenlijk omdat hier zo fel op gereageerd wordt dat men het paard tegen zijn mishandelende ruiter wil beschermen, dat ik wat meer reacties had gekregen op mijn combinatie. Maar nu is het zo stil.................zzzzzzz
Perrokai schreef:Maar nu is het zo stil.................zzzzzzz