2e les gingen we op buitenrit, 10 e les reed ik mee met springwedstrijdje (20 cm
voor volwassenen), leuke herinneringen aan daar. (Baldur, Fleur, Sjors, Kingsale, Paulien, Top Gun, Casper, Big Jim, Sapristi, PMLN, Magnum, Dexter en vele anderen (werd ook nogal gehandeld, dus vaak was leuk paard er 1 week en dan weer verkocht.....))
Op deze foto's kom ik niet veel verder dan dat je je hand/arm houding hoog hebt, wat je zelf ook al had geconstateerd.
Echt kijken of je keer iemand kan laten filmen.
Jij ooit nog les gehad van Hanneke, Nina, Fleur, Paul? (mijn favouriet was Hanneke, kon iedereen in haar waarde laten en op zijn niveau
les geven en aan het werk houden, kunst op zich)
dan zal er wel een update volgen op dit verhaal.
Dus over een maandje
.
)

, maar niet boven je benen (denk aan lijn hak-heup-schouder). Daardoor heb je de neiging om in het zadel te "vallen". Op de momenten dat jij drijft, heb je dat waarschijnlijk nog erger. Daardoor kan je dus ook je pony in de weg zitten als je voorwaartser wil rijden. Dat het met de oprichting mis gaat, kan ook heel goed komen doordat je niet in balans zit. Dan is het heel moeilijk om een stille en onafhankelijke aanleuning te krijgen en om je teugelhulpen onafhankelijk te geven. (timing zit in millisecondes en als je eerst je evenwicht moet zoeken, ben je dus te laat)
).
).