Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ilzas schreef:En omdat de discussie op zich wel interessant is, hoeft het topic dus ook helemaal niet dicht, naar mijn mening.
Dat vind ik dan weer niet eerlijk... Als je zo'n dier hebt, wil je daar natuurlijk ook wat aan verdienen... Maar maak dan geen loze beloftes. Zeg gewoon "we zien wel waar we komen" 
Helaas, in een nieuwsbericht stond dat er helemaal niets vast ligt...
webster543 schreef:webster543 schreef:Ik zie dan eigenlijk liever Totilas met dat fijngevoelig rijden, dat het "pompen of verzuipen" van sommige andere ruiters.
Ik ga dit nog eens herhalen. Vind het wel belangrijk!!
en wil bovendien ook niet onbeschoft overkomen, dus ja... sprakeloos.... pharagirlke schreef:Daar gaat het niet om Webster, het gaat er om dat er nu niets van gezegd word omdat het Totilas en Edward Gal zijn... Wees eerlijk, wat zou er gebeuren als ik soortgelijke foto's van Anky plaatste?
Want ja, elke ruiter heeft dit soort foto's, zonder twijfel.
Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat als deze foto's van Anky waren, dat 80% van bokt er boven op sprong. Icl de totilas fans.
Ook van meredith durf ik rustig een topic te openen dat ze vreselijk grof rijd, maar over Totilas begin ik daar écht niet aan.... Denk dat ik zelfs dreig-pb's zou krijgen. Oh wacht... Die heb ik al gekregen
Maar iemand mag dan wel weer perfect zeggen dat Anky verschrikkelijk rijd met die LDR terwijl Edward gewoon op dezelfde manier rijd... Maar daar moet je het maar eens bij durven. En wat ik nog erger vind is dat de mensen die Edward keihard afbraken, sinds hij Totilas heeft ineens de hemel in gaan prijzen... Ik bedoel, hoezo hypocriet?Scandicnr1 schreef:Nee dat noem je een slechte fotograaf, trouwens zo wie ze lastig om van een foto een beeld te vormen, dus waarom zou je dat doen? Ga hem in RL bekijken dan zul je zien dat dit een mooie combinatie is! Een jong paard dat heel goed begeleid wordt en absoluut ook heus zijn spannings momenten heeft, dat is toch niet zo erg?
Bomba schreef:Ik heb Totilas onlangs nog live gezien. Ik vond hem hectisch en niet plezierig lopen. Wellicht dat het grootste gedeelte van het publiek dat niet eens meekrijgt, want iedereen zit als gehypnotiseerd naar het beenwerk van Totilas te kijken. Dat hij toch relatief erg vaak met z'n mond aan het kl*ten is deert niemand.