Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilzas schreef:En omdat de discussie op zich wel interessant is, hoeft het topic dus ook helemaal niet dicht, naar mijn mening.
webster543 schreef:webster543 schreef:Ik zie dan eigenlijk liever Totilas met dat fijngevoelig rijden, dat het "pompen of verzuipen" van sommige andere ruiters.
Ik ga dit nog eens herhalen. Vind het wel belangrijk!!
pharagirlke schreef:Daar gaat het niet om Webster, het gaat er om dat er nu niets van gezegd word omdat het Totilas en Edward Gal zijn... Wees eerlijk, wat zou er gebeuren als ik soortgelijke foto's van Anky plaatste?
Want ja, elke ruiter heeft dit soort foto's, zonder twijfel.
Scandicnr1 schreef:Nee dat noem je een slechte fotograaf, trouwens zo wie ze lastig om van een foto een beeld te vormen, dus waarom zou je dat doen? Ga hem in RL bekijken dan zul je zien dat dit een mooie combinatie is! Een jong paard dat heel goed begeleid wordt en absoluut ook heus zijn spannings momenten heeft, dat is toch niet zo erg?
Bomba schreef:Ik heb Totilas onlangs nog live gezien. Ik vond hem hectisch en niet plezierig lopen. Wellicht dat het grootste gedeelte van het publiek dat niet eens meekrijgt, want iedereen zit als gehypnotiseerd naar het beenwerk van Totilas te kijken. Dat hij toch relatief erg vaak met z'n mond aan het kl*ten is deert niemand.