dus ik mn tenen in mn schoenen helemaal samengetrokken... en me maar afvragen hoe de instructrice dat nou toch kon zien dat ik mn tenen niet naar binnen had
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus ik mn tenen in mn schoenen helemaal samengetrokken... en me maar afvragen hoe de instructrice dat nou toch kon zien dat ik mn tenen niet naar binnen had

Ze had een plaatje gezien van Friezen die rondom een duivel stonden.
Jisa schreef:dat een pony een veulen was die later paard werd..
Sasje_ schreef:Oh, en hoeveel ruiters/paarden kunnen dit/reageren hier op haha.
Bij de meeste word het toch wel ligtjes 'trekken'.
Joto schreef:Dat alles wat bont was gekruisd was met een koe..
die vind ik toch wel helemaal geweldig
Juul schreef:Miss_Montana schreef:
*Ligt op de te rollen grond van het lachen nu ze terugdenkt aan het vroegah op het pleintje*
Jep. Met zweepjes achter elkaar aan, bokken, stijgeren, ervandoor gaan... ge-wel-dig.
Touwtjes aan je stuur, cap op en slaan op die fiets
luistert ie niet kreeg ie nog een tik en een schop

sannenn schreef:ik dacht vroeger altijd dat je paarden gewoon in het niets kon laten springen ( vroeg aan mijn lesgever kan deze pony springen? zei> ja denk het wel. ik> doe dan eens, zei> ja maar daar moet je een hindernis voor hebben, ik> je kan toch gewoon doen of er een staat?!) en toen ik een jaar of 11 was ofzo dacht ik ook dat er een C kader was en ben nog steeds overtuigd dat die er ook was
Yinari schreef:Als er 'geslacht' op het naambordje stond, dat ie dan binnen afzienbare tijd naar het slachthuis zou gaan....

dat deed ik ook!! Een gelijkgestemde sukkel
! 
. Cinnepin schreef:ik heb echt een domme haha
dat zwarte paarden wilder en vuriger en sneller waren dan andere paarden, hoe ik erop kwam, ik zou t niet weten haha
Snoekiej schreef:Anoniem schreef:ik heb echt een domme haha
dat zwarte paarden wilder en vuriger en sneller waren dan andere paarden, hoe ik erop kwam, ik zou t niet weten haha
Omdat in de Penny alle wilde paarden steigerden en zwart waren

Ben blij dat dat ik die dus niet zovaak las
kissielover schreef:Haha echt heel veel dingen die hier worden gezegt komt dus uit de pennyBen blij dat dat ik die dus niet zovaak las
_Caitje__ schreef:kissielover schreef:Haha echt heel veel dingen die hier worden gezegt komt dus uit de pennyBen blij dat dat ik die dus niet zovaak las
Ik mocht de penny nooit lezen.