Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jisa schreef:dat een pony een veulen was die later paard werd..
Sasje_ schreef:Oh, en hoeveel ruiters/paarden kunnen dit/reageren hier op haha.
Bij de meeste word het toch wel ligtjes 'trekken'.
Joto schreef:Dat alles wat bont was gekruisd was met een koe..
Juul schreef:Miss_Montana schreef:
*Ligt op de te rollen grond van het lachen nu ze terugdenkt aan het vroegah op het pleintje*
Jep. Met zweepjes achter elkaar aan, bokken, stijgeren, ervandoor gaan... ge-wel-dig.
sannenn schreef:ik dacht vroeger altijd dat je paarden gewoon in het niets kon laten springen ( vroeg aan mijn lesgever kan deze pony springen? zei> ja denk het wel. ik> doe dan eens, zei> ja maar daar moet je een hindernis voor hebben, ik> je kan toch gewoon doen of er een staat?!) en toen ik een jaar of 11 was ofzo dacht ik ook dat er een C kader was en ben nog steeds overtuigd dat die er ook was
Yinari schreef:Als er 'geslacht' op het naambordje stond, dat ie dan binnen afzienbare tijd naar het slachthuis zou gaan....
Cinnepin schreef:ik heb echt een domme haha
dat zwarte paarden wilder en vuriger en sneller waren dan andere paarden, hoe ik erop kwam, ik zou t niet weten haha
Snoekiej schreef:Anoniem schreef:ik heb echt een domme haha
dat zwarte paarden wilder en vuriger en sneller waren dan andere paarden, hoe ik erop kwam, ik zou t niet weten haha
Omdat in de Penny alle wilde paarden steigerden en zwart waren
kissielover schreef:Haha echt heel veel dingen die hier worden gezegt komt dus uit de pennyBen blij dat dat ik die dus niet zovaak las
_Caitje__ schreef:kissielover schreef:Haha echt heel veel dingen die hier worden gezegt komt dus uit de pennyBen blij dat dat ik die dus niet zovaak las
Ik mocht de penny nooit lezen.