Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
Elma_ schreef:en toen viel je peuk op je paard en ging ie aan de kletter brak zn been en leefden jullie nog lang en gelukkig?
Ohh sorrie die was niet lief, ik meost eens gaan slapen, veeeeeeels te laat voor mij
__Laura schreef:Is een foto reportage van de mogelijke gevaren van roken tijdens t paardrijden anders geen goed idee?
Of had jij nog betere suggesties __Laura?
__Laura schreef:Misschien een internationale campagne opzetten? Met verschillende ongelukken als voorbeeld? Foto's van de ruiter & zijn paard waarmee het fout afliep?
Het is niet de vraag of het mis gaat, de vraag is enkel wanneer. En dan zijn het niet zij die lachen maar diegenen die hun zo vaak hebben gewaarschuwt dat het de domheid zelve is. Eerst zien dan geloven zeg ik altijd.
Jij vind je eigen domheid blijkbaar erg grappig, dat vind ik prima maar duid eerder op lichte zwakzinnigheid, aangezien het onderwerp waarover je lacht helemaal niet zo grappig is.

?
? 
Somebitch schreef:Roken niet op je paard doen omdat die rook niet lekker voor hem zal zijn?![]()
Laat je paard dan ook niet meer beslaan.
Lara_Silver schreef:Somebitch schreef:Roken niet op je paard doen omdat die rook niet lekker voor hem zal zijn?![]()
Laat je paard dan ook niet meer beslaan.
Zonder ijzers is idd altijd de beste optie.

Somebitch schreef:Nee ik heb het over de schadelijkheid van rook.
Iedereen zegt hier dat rook van sigaretten zo schadelijk zijn voor de paarden.. Dus ik vertel dat ze dan beter niet op ijzers kunnen want dat is nog vele malen schadelijker..
En laten we zeggen dat VEEL paarden op ijzers staan.![]()
Je paard gaat echt niet dood aan rook van een sigaretje hoor.