wiseguy15 schreef:ikenindi schreef:ik had op pagina 1 al gepost, maar de foto`s waren niet duidelijk genoeg... is deze beter?
Ook bij dit paard zou ik een lang-laag training aanraden, ik weet het ik ben erg eentonig
maar ik vertel alleen maar wat ik zie
.
Ik zie op deze foto een paard met een korte en ietwat verzonken rug, en een behoorlijk verticale hals. Correct me if I'm wrong.
Ik denk dat het bij dit paard niet makkelijk is om hem/haar lang-laag te rijden. (klopt dat?) Maar het is wel het beste, ik denk dat dit paard anders de rug te hol trekt, en zichzelf helemaal opspant.
Ik hoop dat je hiermee wat kunt(anders kun je het beste mijn reactie's op de andere foto's ook even lezen, want dat gaat vrijwel allemaal over lang-laag)
ik rijd haar nog niet echt. ze is nu net onder het zadel, dus ik weet niet of ze het makkelijkdoet of niet, maar ik zal het in mijn achterhoofd houden;)

, ik weet het ik ben erg eentonig
maar ik vertel alleen maar wat ik zie
.
(anders kun je het beste mijn reactie's op de andere foto's ook even lezen, want dat gaat vrijwel allemaal over lang-laag)
)
. Ik heb voor mezelf een soort "training" in mijn hoofd. Als ik zie dat een paard gespannen loopt en spiermassa in de rug mist, denk ik bij mezelf: Goh, dat dier zou lang laag gereden moeten worden, dan komen er spieren in de rug en kan dat dier zichzelf lekker ontspannen. Snapje?? 
Overlaatst heb ik eens een topic op EHK gezet over mijn paardje... Misschien kan ik beter gewoon die link geven?

(stand)