daar bedoel ik mee het is super lekker weer maar hebben niet veel tijd en hoeft alleen der eige paard te doen.
waarom een uur stapmolen en zelf in de kantine zitten of kletsen.
als je hem in die tussentijd ook had kunnen losgooien.?
regent het, of het is druk bij de bak je kan telkens niet en je hebt ook niet alle tijd dan vind ik het niet raar.
Ik gebruik hem meestal als extra, of als het regent en gewoon niks anders kan verzinnen.
maar ik zet nooit een paard uur in de molen en verder niks te doen kwa beweging. tenzij het extra is.
en hij dus al is gedaan.ik heb geen eigen paard maar die die van een stalgenoot en van me nicht.
nou het begon met poetsen en in de molen zetten wanthij was sterk en ja ik was nog niet echt groot ofzo.
maar toen ik door had dat er veel meer leukere dingen te doen waren buiten het rijden toen kreeg ik best wel ff een tijdje een hekel aan de molen.
maar ik vind hem wel ideaal vooral als het regent.
ik noem ff wat.
ik heb vorige keer half uur losgegooit in de regen maar ik had hem een regendeken om gedaan, en heb hem daarna uurtje in de molen laten uitstappen en daarna nog gepoetst en in de binnenbak was het rustig dus nog ff in de binnenbak gestapt.
Ik kan helaas nog niet gaan rijden ivm lichamelijke klachten maar krijg een paard toch soms 5 uur eruit.

Ze is de jongste niet meer