Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Armani88 schreef:Ik vind piercingen wel mooi !!
IKbenEllen schreef:Dat is niet onhygienisch Es79, maar in je neus wel.
Es79 schreef:Oh ja Ellen, ik begrijp het!![]()
miekelover schreef:Ik loop niet in dure kleren van ownee straks wordt ik vies en dat is onhygienisch.
Fianne schreef:Hahaha! Wat 'n grappig topic!![]()
![]()
( daar zitten er meer dan bij je piercings hoor ga daar maar vanuit) LiNdA1986 schreef:Whaha wat een onzintopic![]()
Piercing moet jezelf weten, maar waarom met een piercing niet paardrijden? Ik heb een neuspiercing en een navelpiercing en heb nergens last van (ja weleens met me rijbroek dat ie precies op me piercing drukt) maar begrijp totaal niet wat het met hygiene te maken heeft??
Dat je van paarden viezen handen krijgt weet iedereen, maar als je ze wast voordat je aan je piercing zit is het toch hygienisch?
XxjayYxX schreef:ik wilde een navelpiercing nemen maa ik had het niet gedaan omdat ik dan niet meer kan paardrijden(teminsten dat leek mij)
Jolienn schreef:Als je piercing net gezet is, kan ik me er nog een heel klein beetje in vinden, maar dan zou paardrijden met een schaafwondje, snijwondje oid ook erg onhygienisch zijn!
MisMartine schreef:* Ik heb het dus niet over een navelpiercing, maar over een zichtbare piercing in je gezicht!