Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eleandra schreef:Ik rijd meestal zonder cap. Waarom? Daar heb ik geen goede verklaring voor.
Corelli schreef:Eleandra schreef:Ik rijd meestal zonder cap. Waarom? Daar heb ik geen goede verklaring voor.
als je geen duidelijke argumenten tegen een cap hebt, waarom zet je er dan niet gewoon een op? toch veiliger!!
LoveEddy schreef:Ik rijd altijd met cap, maar ik rijd op een manege, dus dan moet dat wel..
Ik ben trouwens nieuw hier, maar ik weet niet waar ik me voor moet stellen..
di_Segno schreef:meestal zonder cap, alleen de eerste keer op een paard die ik niet ken, of wat dan ook... dan zet ik hem op.
En bij een wat sensibeler paard.
Verder altijd zonder....
Ik weet dat het niet veilig is, maar eigenwijs....
ProudJustify schreef:Er is wel ergens een wie, wat, waar topic, daar kun je je voorstellen, maar is niet
verplicht hoor. Ik heb het ook niet gedaan, wist namelijk ook niet dat het bestond![]()
In ieder geval welkom!
sflj schreef:Belachelijk idee! Dat jij t doet moet je zelf weten maar laat mij er buiten!
casperrr schreef:zo iets kan toch gewoon? Misschien heeft ze die wel maar kan ze het niet uitleggen
Of misschien is het gewoon dat de verzekering toch wel uitkeert of je nu met of zonder cap rijd![]()