Ergens vind ik dat nog steeds wel zo, maar zo leert dat kind op een leuke manier paardrijden en dat vind ik niet erg.
Vondt die pony overigens erg goed bij het meisje passen.

Ze was er helemaal weg van.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LaUrOssssss schreef:hoe kan je ander azfleveringen van horse and co bekijken?
ijslanderfan schreef:Van de ene kant: het is natuurlijk hartstikke leuk voor dat meisje !
Van de andere kant: ze is nog maar 6. Er moet altijd iemand bij haar zijn, en de pony wordt vast ook niet gelukkig van een meisje trekkend in zijn mond. Maar goed, iedereen moet bij het begin beginnen, en dat is kennelijk hier.

naomi1 schreef:Mijn kinderen hebben ook allebei een shetlander mijn zoontje van 6 jaar rijdt er ook op, mijn zoontje van 3 nog niet. Ik verzorg de dieren natuurlijk zelf (ik rij zelf aangespannen met ze)
Maar je staat er versteld van hoeveel zgn "paardenwijsheid" jonge kinderen hebben, ze weten natuurlijk niet veel van de praktische dingen, zoals voeding etc. maar ze voelen de gemoedstoestand van de pony's haarfijn aan, toen 1 van de ponys moest bevallen, ik wist natuurlijk wel dat dit op korte termijn ging gebeuren doordat ze aan de hand gedekt was, vertelde mijn zoontje "Ze heeft buikpijn" terwijl de nog geen uiterlijk verschijnselen had, ze at nog, geen uier, niet kegelen etc. 's nachts toch gewaakt en hij had gelijk.
Mijn kinderen zijn nooit alleen met de pony's, kinderen kunnen soms onverantwoordde dingen doen en pony's blijven dieren, maar ik vindt het een voorrecht als kinderen met dieren kunnen opgroeien. Ik vind sommige reacties wat jaloers overkomen, dat is jammer gun dat meisje die pony, als iedereen zo met zijn dieren omging hadden veel pony's het een stuk beter. (ik vind vaak pubers met een verzorgpony een stuk onverantwoorder overkomen)