Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Ik haat telefoons, ( Behalve voor muziek op school! Zonder kan ik niet, al die kinderen, geluiden,
) Ik heb alleen een app die ik aanzet voor het rijden en uitzet na het rijden. Als ik dan toch mn telefoon verplicht moet meenemen van mam maak ik er ook wel gebruik van om naderhand de afstand en tijd\ snelheid de zien. Én natuulijk foto's maar dat is er ook één per jaar ofzo,
. Nee.. Ik ben niet zo into telefoons, of mensen, of social media... Geef mij maar m'n paarden,

Ik wil gewoon aandacht hebben voor mijn paard, dus mijn telefoon ligt in de kast, of zit achter de rits van mijn zak en blijft daar dan ook
Ik ben er na twee weken mee gestopt. Keek mijn paard extra schattig, was ik meer bezig met het op tijd bovenhalen van mijn foon, dan dat ik van het moment genoot. Niet dat ik nu nooit meer foto's maak en dat instaprofiel heb ik ook nog altijd, maar echt niet dat ik constant met dat ding in mijn handen ga rondlopen. Farandulera schreef:Daarom hou ik van Siri, 'Hey Siri, vraag aan ... hoelaat we gaan eten via whatsapp'. En ik laat haar ook meteen mijn berichten voorlezen, ideaal!![]()