terpentijn schreef:Ik wacht wel tot iemand ergens een filmpje er van plaatst, want ik ben hopeloos in opzoeken van die dingen.
Wat doet er dan niet aan de link, je hoeft hem toch enkel aan te klikken? Bekijk je hem wel vanaf een pc of laptop?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barbulet schreef:Ik denk ook niet dat hij in helse pijn verkeerd hoor![]()
Het lijkt alleen bijna op krampbewegingen, ik begrijp dat dit vast niet het geval zou zijn. Dat maakt het alleen nog niet mooier, en die nek helpt idd ook niet bepaald mee. Ik vind het er niet prettig uit zien en vraag me af of onze dressuursport zo vertegenwoordigd moet worden.
Vicky_88 schreef:Het is het totale plaatje.
Het kruis hoog, tactfouten, geen ruggebruik, streng aan de voorkant, staart erg gespannen strak naar achteren.
Het wordt tijd dat de FEI haar ogen eens opend en een voor topsport gaat ipv show.
Rindin schreef:Vicky_88 schreef:Het is het totale plaatje.
Het kruis hoog, tactfouten, geen ruggebruik, streng aan de voorkant, staart erg gespannen strak naar achteren.
Het wordt tijd dat de FEI haar ogen eens opend en een voor topsport gaat ipv show.
Over het eerste kan ik niet oordelen, maar met je laatste zin ben ik het volledig eens. Zwaaiende benen en een dikke nek worden beloond, dat maakt de sport er voor onze paarden niet prettiger op.
Rindin schreef:Vicky_88 schreef:Het is het totale plaatje.
Over het eerste kan ik niet oordelen, maar met je laatste zin ben ik het volledig eens. Zwaaiende benen en een dikke nek worden beloond, dat maakt de sport er voor onze paarden niet prettiger op.
Vicky_88 schreef:Janine, denk dat ze moeten beginnen met andere jurering... De focus niet op de wissels leggen maar op lossigheid. Om maar even een gek voorbeeld te geven. In de proeven mogen ze van mij het achter de loodlijn ook harder afstraffen.
Daarnaast mogen ze van mij bij het losrijden ook wel wat meer gele en rode kaarten uitdelen.