Tink89 schreef:Dit vroeg ik me ook af... Waarom knotten ze niet zelf en checken ze zelf even of hun kleding in orde is?
Als de kinderen het zelf ook willen lijkt het me inderdaad normaal dat zij dat zelf doen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tink89 schreef:kwita schreef:
Uhh je dochters mankeren die iets aan hun handen s'morgens?
Wel op wedstrijd willen maar moeders alles oplaten knappen..... dat kan ik niet van je snappen,
je doet al zo veel voor hun!(het is geen aanval maar overdenking)
Dit vroeg ik me ook af... Waarom knotten ze niet zelf en checken ze zelf even of hun kleding in orde is?
fenijro_tani schreef:Tink89 schreef:Dit vroeg ik me ook af... Waarom knotten ze niet zelf en checken ze zelf even of hun kleding in orde is?
Als de kinderen het zelf ook willen lijkt het me inderdaad normaal dat zij dat zelf doen
hittepit_12 schreef:Hier ook zorgen zelf ervoor zorgen dat je eigen spullen in orde zijn.
Vlechten vind ik leuk om te doen maar ik verwacht en sta erop dat ze meehelpt.
Gymtassen en trommeltjes voor school?
Dat doen ze vanaf hun 7e zelf.
Kunnen ze makkelijk.
Iets vergeten... volgende keer beter opletten.
Urielle schreef:hittepit_12 schreef:Hier ook zorgen zelf ervoor zorgen dat je eigen spullen in orde zijn.
Kunnen ze makkelijk.
Ik kreeg een maandje terug nog op mijn falie van de juf dat ik mijn oudste haar schooltas zelf liet inpakken (broodtrommel, fruit en twee pakjes drinken)
Urielle schreef:hittepit_12 schreef:Hier ook zorgen zelf ervoor zorgen dat je eigen spullen in orde zijn.
Kunnen ze makkelijk.
Ik kreeg een maandje terug nog op mijn falie van de juf dat ik mijn oudste haar schooltas zelf liet inpakken (broodtrommel, fruit en twee pakjes drinken)
El75 schreef:Robin_S schreef:En ja, ik verwacht die inzet wanneer ik 's ochtends om half 8 3 ponies sta in te knotten en de avond ervoor heb gezorgd dat alles schoon en netjes is qua kleding etc.
.