Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wisdem schreef:Hoera wat fijn om dit te lezenen wat een leuke foto sammyoo. Zo zien wij moeder en dochter er ook uit als we samen rijden. Zal eens kijken of ik nog zo een foto kan plaatsen. Ik moeder 49 jaar van een dochter van 15 jaar rij al ruim 6 jaar op een d-pony van 1.45.ben zelf 1.68 en 73 kilo. Ben bezig om aftevallen dus dat komt goed. Mijn dochter rijdt een paard van 1.60. Paarden zijn mij te machtig ivm mijn spieren en haar kan ik goed rijden. Voor het plaatje ziet er misschien niet goed uit maar ben heel blij dit topic te lezen. Had het bijna opgegeven.
daar heb ik praktisch op leren paardrijden. Wel ruim 10 jaar geleden maar wat een heerlijk draakje was het toen! Hij stond toen in de winter een paar jaar op stal jaspers!
AmbervdHil schreef:Ik vind dat het er heel erg aan ligt hoe zwaar en lang je bent. Leeftijd maakt op zich niet uit.
. Al heb ik ook wel op kastelen tot 1.80 gereden maar was eigenlijk te lui voor bergbeklimmen (dat was in een tijdperk waarin opstapjes ook nog not done waren) .
. En ik vind ponies gewoon geweldig en ben van mening dat je gewoon moet rijden wat je prettig vindt zolang het voor het dier ook maar prettig is. 
Het is nog een zeer grote ijslander, een D pony. Ik ben 1.74 lang. Officeel is een IJslander een paard maar als je echt gaat meten om het formaat waar je op zit en met het idee hoe ver je benen er onder uit steken
vind ik het echt een pony paard. Nordique schreef:leuk dat er nog zoveel zijn die met een pony rijden, ik ken in mijn omgeving echt niemand die volwassen is en met een pony rijdt, behalve dan een tinker of haflinger ofzo. wordt ook altijd raar bekeken met mijn C-pony maar dat maakt mij niks uit, ben nu eenmaal een ponymens :p

hier is ook iedereen positief verrast eens ze hem zien lopen! Ik ga er ook wedstrijd mee rijden binnenkort (hij is nu een goed half jaar onder het zadel), eind mei onze eerste jumping!
past prima!