jilinda schreef:volgens mij hebben die streepjes te maken met takt... maar ik weet het niet zeker hoor
klopt. Zal eens googlen of ik een leuk correct vergelijkingsbeeld voor jullie kan vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Applelover schreef:Snackie schreef:Appielover. Probeer eens te zien? Doet jou paard precies wat jij in de oefening voor ogen had? Hoe is de ruimte.in de gangen. De houding van de achter en.voorhand rug en hoofd hals houding?
Paard loopt misschien teveel op de voorhand?
Bienotje schreef:De streepjes bij de hoeven weet ik denk ik wel waarom, achtervoet is al van de grond af in de lucht onderweg (schuin opgetild) terwijl de voorvoet nog plat aan de grond is. Als het paard meer draagt met de achterkant, zal het voorbeen eerder weggezet worden (in ieder geval niet later).
Bienotje schreef:Hmm.. Die paar stukjes van mijn les vand e week zijn dan denk ik niet zo geschikt, jammer..
Enne.. Nare gewoonte, maar ik heb er een hekel aan om iets neer te zetten waar ik zelf over twijfel of niet van zeker weet dat het juist is
Applelover schreef:S_en_Z schreef:Haal dat misschien maar weg hoor
Ja oke maar wat dan nogmeer?
biancalaylo schreef:
Sjolvir schreef:biancalaylo schreef:
Zelf eerst commentaar op je foto geven, dus doen alsof je het niet bent en vertellen wat je ziet aan ruiter en paard.
Daisy, foto niet wat dichterbij te krijgen en wat lichter?
Dacht dat je vandaag wedstrijd zou hebben.
Veulen84 schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Als je naar de voetjes kijkt. Misschien helpt bovenstaande plaatje iets. In welk deel van de beweging zit je paard?
mang schreef:En de driehoeken dan?..