En benieuwd naar jullie mening

Dit was pas de 5x ofzo dat ik sprong

Edit; formaat aangepast
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

svdijk86 schreef:Had haar even een pb gestuurd of ze het erg vond dat we haar foto in het topic hadden omdat
we haar zit zo netjes vonden. En dat vond ze hartstikke leuk

.
mistid schreef:Pffff ik lag mooi bij in dit topic... tot ik op vakantie ging.
Ga nu zelf ook maar eens een gokje wagen...
Vond deze wel aardig in de buurt komen, maar hoe langer ik kijk hoe erger ik hem vind...
Tenen zijn niet goed en lijk ook nog wel scheef te zitten.
Als ik naar de foto's van nu en een jaar geleden kijk zat ik toen een stuk netter... Maar ik heb in november een ongeluk gehad op concours waardoor ik met mijn rug zit en al blij ben als ik zonder pijnstillers normaal kan lopen, dus niet heel verwonderlijk.

Anne_GTI schreef:svdijk86 schreef:Ik denk dat Annelindeeee best geflatteerd zal zijn dat wij haar houding perfect vinden
M'n dochter; die kan het veel beter dan ik. Ze hoeft al mijn fouten niet meer te maken.
Ik bedoel dat slaat toch niet op de quote van svdijk86. Het lijkt nu net of Annelinde jouw dochter is, maar dat is toch echt niet het geval. Tenminste volgens mij hebben Annelinde en ik nog steeds dezelfde moeder.

lisannee93 schreef:Anne_GTI schreef:
M'n dochter; die kan het veel beter dan ik. Ze hoeft al mijn fouten niet meer te maken.
Wat bedoel je hiermee?Ik bedoel dat slaat toch niet op de quote van svdijk86. Het lijkt nu net of Annelinde jouw dochter is, maar dat is toch echt niet het geval. Tenminste volgens mij hebben Annelinde en ik nog steeds dezelfde moeder.
![]()
Nou ben ik toch ook wel benieuwd eigenlijk.
http://i535.photobucket.com/albums/ee35 ... nzelf4.jpg (ze was de keer ervoor er rechts langs gegaan, vandaar mijn hand)
http://i535.photobucket.com/albums/ee35 ... cours1.jpg

dots83 schreef:sophie1818 schreef:Ik heb respect voor iedereen die goed kan blijven zitten tijdens het springen;)
mijn benen zitten overal en nergens.. baal ervan. vind t namelijk wel leuk!
Hadden ze vroeger hele simpele oplossing voor, gewoon beugels vastknopen aan je singel met een touwtje.
Ikke niet hahahaha Anne_GTI schreef:dots83 schreef:
Hadden ze vroeger hele simpele oplossing voor, gewoon beugels vastknopen aan je singel met een touwtje.
Touwtje om de beugels klinkt heel bekend... En dan in-uitjes springen met een knoop in de teugels en de handen op de rug/in de nek.
dots83 schreef:sophie1818 schreef:Ik heb respect voor iedereen die goed kan blijven zitten tijdens het springen;)
mijn benen zitten overal en nergens.. baal ervan. vind t namelijk wel leuk!
sophie1818 schreef:dots83 schreef:
Lykt me ook zeer goeie oefening alleen lijkt het me zo eng dat als je benen vast zitten en je paard word gek! hahaha

sophie1818 schreef:dots83 schreef:
Lykt me ook zeer goeie oefening alleen lijkt het me zo eng dat als je benen vast zitten en je paard word gek! hahaha