Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sodeletuut schreef:Jeetje dat is wel erg hard! Met 70 kg kan je mákkelijk op een paard! Niet luisteren naar die onzin..
Edit: Even in je profiel gespiekt. Je ziet er supermooi uit op die fries, absoluut niet stevig oid!
funnyhorses schreef:Jeetje zeg,hoe praat je iemand complexen aan!!!
Je bent 1.80m!!!!en je weegt maar 72kg????
Meid das toch perfect?
Ik zag de foto waar je op je paard zit en dat ziet er echt keurig uit!
Laat die draadharingen maar l*llen hoor,je bent ZééR zeker niet dik,hoe halen ze het in hun hoofd!pffff
Ayasha schreef:funnyhorses schreef:Jeetje zeg,hoe praat je iemand complexen aan!!!
Je bent 1.80m!!!!en je weegt maar 72kg????
Meid das toch perfect?
Ik zag de foto waar je op je paard zit en dat ziet er echt keurig uit!
Laat die draadharingen maar l*llen hoor,je bent ZééR zeker niet dik,hoe halen ze het in hun hoofd!pffff
Vind je dat echt nodig? Aan de ene kant ze*ken dat ts onterecht beschuldigingen naar haar hoofd krijgt maar aan de andere kant wel zelf met dit soort scheldwoorden komen?
Bunga schreef:Je weet zelf ook wel wat ze hier mee bedoelt. Niet overal zo'n punt van maken..
Ik vind je helemaal niet dik, en perfect op de fries passen! laat maar lekker praten.
Ayasha schreef:Bunga schreef:Je weet zelf ook wel wat ze hier mee bedoelt. Niet overal zo'n punt van maken..
Ik vind je helemaal niet dik, en perfect op de fries passen! laat maar lekker praten.
Nee dat weet ik nietDat is dus nog zo'n apart iets in de maatschappij: dunne mensen moeten maar weten hoe alles bedoelt is maar tegen iemand die overgewicht heeft moet je het niet riskeren iets in de mond te nemen dat misschien niet bedoeld is als scheldwoord/beschuldiging maar wel zo kan overkomen want dan heb je een groot probleem....
Heb je toevallig het topic gelezen dat over overgewicht ging? Hoe fel daar gereageerd werd op iemand die per ongeluk een foute woordkeuze nam?
Maar hier is het kennelijk wel okee omdat het over slanke mensen gaat
Ze hebben daar een woordje voor, weet je dat?
Citaat:Maak er niet zo punt van. Zo was het vast niet bedoeld. Funnyhorses kwam niet met de beste woordkeus, maar laten we niet overal te moeilijk over doen en gewoon on-topic blijven!
Mindim schreef:Citaat:Maak er niet zo punt van. Zo was het vast niet bedoeld. Funnyhorses kwam niet met de beste woordkeus, maar laten we niet overal te moeilijk over doen en gewoon on-topic blijven!
Dan kun je tegen de TS ook wel zeggen, laten we niet overal te moeilijk doen en maak er niet zo'n punt van. In principe komt het op hetzelfde neer
Mindim schreef:Citaat:Maak er niet zo punt van. Zo was het vast niet bedoeld. Funnyhorses kwam niet met de beste woordkeus, maar laten we niet overal te moeilijk over doen en gewoon on-topic blijven!
Dan kun je tegen de TS ook wel zeggen, laten we niet overal te moeilijk doen en maak er niet zo'n punt van. In principe komt het op hetzelfde neer
Ayasha schreef:Bunga schreef:Je weet zelf ook wel wat ze hier mee bedoelt. Niet overal zo'n punt van maken..
Nee dat weet ik nietDat is dus nog zo'n apart iets in de maatschappij: dunne mensen moeten maar weten hoe alles bedoelt is maar tegen iemand die overgewicht heeft moet je het niet riskeren iets in de mond te nemen dat misschien niet bedoeld is als scheldwoord/beschuldiging maar wel zo kan overkomen want dan heb je een groot probleem....
Heb je toevallig het topic gelezen dat over overgewicht ging? Hoe fel daar gereageerd werd op iemand die per ongeluk een foute woordkeuze nam?
Maar hier is het kennelijk wel okee omdat het over slanke mensen gaat
Ze hebben daar een woordje voor, weet je dat?