Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wonderworst_ schreef:ik heb twee keer per week les en mijn bijrijder heeft ook 2 keer per week les.. heerlijk. der rest vsn de dagen troetelen/niksen of hetgeen je in de les hebt geleerd zelf door oefenen met vrijrijden... springles gaa ik over een paar maanden mee beginnen...
ik heb als ik in de les ga keuze uit 4 instructeurs/-trices ligt er maar net aan welke les ik ga meerijden.. maar meestal is dat wel standaard de zelfde lessen. instructie zit bij ons op zeer hoog niveau en zijn allemaal even goed, alleen geeft iedereen op een andere manier les en de ene let bijv heel goed op houding en het inwerken op je paard, en de volgende les word daar op door gedaan in moeilijkere/nieuwe oefeningen door andere instructrice bijv.... dus ja, ik sta wel goed met mijn paadje!

xSaarSaar schreef:wonderworst_ schreef:ik heb twee keer per week les en mijn bijrijder heeft ook 2 keer per week les.. heerlijk. der rest vsn de dagen troetelen/niksen of hetgeen je in de les hebt geleerd zelf door oefenen met vrijrijden... springles gaa ik over een paar maanden mee beginnen...
ik heb als ik in de les ga keuze uit 4 instructeurs/-trices ligt er maar net aan welke les ik ga meerijden.. maar meestal is dat wel standaard de zelfde lessen. instructie zit bij ons op zeer hoog niveau en zijn allemaal even goed, alleen geeft iedereen op een andere manier les en de ene let bijv heel goed op houding en het inwerken op je paard, en de volgende les word daar op door gedaan in moeilijkere/nieuwe oefeningen door andere instructrice bijv.... dus ja, ik sta wel goed met mijn paadje!
Jou paard loopt dus 4x per week in de les? Dan heb je toch helemaal niet zoveel overige dagen?
lekker rustig aan doen, maar dat ik twee keer per week in de les kan wil niet zeggen dat het altijd gebeurd. bijv afgelopen 2 weken is alleen mijn bijrijder in de les geweest, omdat ik het niet redde met van alles en nog wat om in de les mee te lopen
2 keer groep een keer prive en clubles
maar dat was echt te veel!