Hoe vaak les

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

isis_karel

Re: Hoe vaak les

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:14

ik zit me te verbzen sommige hebben echt vaak les

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 21:17

ikzelf heb 2X in de week les. 1 keer per week een clubles. dit doe ik echt vor de gezelligheid, en om mijn paarden tussen andere paarden te rijden. ook vind ik het springgedeelte altijd erg fijn :j

1X per week heb ik ook nog prive een uur dressuurles.
dit wissel ik qua paarden wel af ( heb 2 wedstrijdieren). dus de ene keer enkele weken het ene paard, en de andere keer enkele weken het andere paard.

instructie vind ik wel belangrijk dat beiden bij elkaar aansluiten, maar tot nu toe gebeurt dit eigenlijk altijd wel :j

isabelodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 18:02

Een keertje per week.

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 18:03

Nell_ schreef:
Ik heb 1 keer in de week priveles! Zou best vaker willen, maar dat is wel wat duur :')

Same here. :j

Jenn_Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 14:00

Ik heb gemiddeld om de week een priveles van 3 kwartier.
Na deze les heb ik weer genoeg om te oefenen, dus dan is het wel lekker als er twee weekjes tussen zitten.Dan kan ik bij de volgende les ook weer aan nieuwe dingen werken. ;)
Zou ook wel naar 1x in de week willen, maar is idd vrij prijzig :+

melissa140

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 14:56

vroeger lesde ik niet zoveel.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 14:58

Ik les gemiddeld 1x per 2 weken. Bij 2 verschillende instructeurs. Dit sluit goed op elkaar aan, want de ene instructeur lest ook bij de andere.
Ik wissel af tussen rijden en grondwerken, springen doen we niet aan..

annick_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 20:12

1 x keer per week ten zij het niet uitkomt

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 13:22

Ik verbaas me er soms ook over hoeveel sommige les hebben. :oo

Ik heb zelf 1x per week dressuurles, en 1x per 2 weken springles, van iemand anders. Dat vind ik prima. :)

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 13:48

ik heb twee keer per week les en mijn bijrijder heeft ook 2 keer per week les.. heerlijk. der rest vsn de dagen troetelen/niksen of hetgeen je in de les hebt geleerd zelf door oefenen met vrijrijden... springles gaa ik over een paar maanden mee beginnen...
ik heb als ik in de les ga keuze uit 4 instructeurs/-trices ligt er maar net aan welke les ik ga meerijden.. maar meestal is dat wel standaard de zelfde lessen. instructie zit bij ons op zeer hoog niveau en zijn allemaal even goed, alleen geeft iedereen op een andere manier les en de ene let bijv heel goed op houding en het inwerken op je paard, en de volgende les word daar op door gedaan in moeilijkere/nieuwe oefeningen door andere instructrice bijv.... dus ja, ik sta wel goed met mijn paadje! :D

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 13:49

wonderworst_ schreef:
ik heb twee keer per week les en mijn bijrijder heeft ook 2 keer per week les.. heerlijk. der rest vsn de dagen troetelen/niksen of hetgeen je in de les hebt geleerd zelf door oefenen met vrijrijden... springles gaa ik over een paar maanden mee beginnen...
ik heb als ik in de les ga keuze uit 4 instructeurs/-trices ligt er maar net aan welke les ik ga meerijden.. maar meestal is dat wel standaard de zelfde lessen. instructie zit bij ons op zeer hoog niveau en zijn allemaal even goed, alleen geeft iedereen op een andere manier les en de ene let bijv heel goed op houding en het inwerken op je paard, en de volgende les word daar op door gedaan in moeilijkere/nieuwe oefeningen door andere instructrice bijv.... dus ja, ik sta wel goed met mijn paadje! :D

Jou paard loopt dus 4x per week in de les? Dan heb je toch helemaal niet zoveel overige dagen?

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 13:51

Ik heb ongeveer 2x per maand les met mijn paard. Dan kan ik goed werken aan wat ik heb geleerd, zodat het er ook in zit voordat ik een nieuwe les heb. Anders krijg je veel herhaling, en dat kunnen we prima zelf.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 13:57

Ik rij 1x per week prive les, soms als het niet uitkomt slaan we een weekje over (moeten naar intructeur toe, dus mijn vader moet met de trailer rijden).

Springles heb ik heel onregelmatig, gemiddeld zo'n 2x per maand ofzo.

AmoCavallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 21:03

Zelf heb ik 1x in de week dressuur les,(prive) en bijna elke week springles(2 tot 4 mensen) (als ik wedstrijd heb geen les)
Ik vind les toch wel heel erg belangrijk en zou eigenlijk nog wel meer les nodig hebben.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 21:54

xSaarSaar schreef:
wonderworst_ schreef:

Jou paard loopt dus 4x per week in de les? Dan heb je toch helemaal niet zoveel overige dagen?

euh ja, drie dagen :)* lekker rustig aan doen, maar dat ik twee keer per week in de les kan wil niet zeggen dat het altijd gebeurd. bijv afgelopen 2 weken is alleen mijn bijrijder in de les geweest, omdat ik het niet redde met van alles en nog wat om in de les mee te lopen :)

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 21:56

ik heb zelf een keer in de week prive les en een keer clubles. vroegaah (op andere stal) had ik 4 keer in de week les := 2 keer groep een keer prive en clubles :) maar dat was echt te veel!

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 21:57

Ik heb van de vaste 4 dagen dat ik rij 2x per week les ;)
Ook beide een uur privéles..
Komt meer omdat ik de dressuur in wil :Y)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 21:59

Ik heb ongeveer 1 keer in de twee weken dressuur les, voor mij is het best duur (15 jaar en geen baantje) en red het net met geld.

Elliinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 23:17

Ik rij 1x per week op de manege waar we zo goed als alleen maar dressuur doen en bijna niks afwisselen en bijna alleen maar pennymeisjes rondlopen :') :=
Verder heb ik een eigen shetje waar ik ook op rij e.d maar om daar les mee te gaan nemen.. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 23:25

Ik heb 2 keer priveles thuis, 1 keer priveles ergens anders, 1 keer op de manege en nog springles elke week.

5 keer in de week les dus.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 05:54

1x per week groepsles in de manegelessen mee,om Ravina ook tussen andere paarden te blijven rijden,en gemiddeld 1x per maand priveles,soms eens wat vaker. is natuurlijk ook prijzig,anders had ik het vaker gedaan!

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 20:14

ik heb of 1x in de week een half uur les of 1x in de weken een uur, meestal half uur want bij mijn instructrice word je zeg maar best aangepakt :+ heb alleen dressuur les mijn pony wil helaas niet springen..

chiara000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 09:40

2 keer in de week :P

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 18:30

Ik les 1 keer per week dressuur, ongeveer 3 kwartier.
Soms 2 keer per week dressuur, als hij bijv. wat stouter zit of als het slechter gaat.
Verder meestal nog een keertje springen hiernaast, maar dat wisselt met wedstrijden, dus soms is dat elke week, soms 1 x in de 14 dagen.

Rianne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 19:05

Ik heb 2x in de week dressuurles.