FriesWytske schreef:FunkyMistiC schreef:Sorry maar die "rasgebonden" wedstrijden zijn gewoon gejureerd door KNHS juryleden, die gaan echt geen winstpunten weggeven aan combinaties die het niet verdienen. Dat vind ik zo'n rare opmerking.
Had je dat tegen mij. Want dan heb je niet goed gelezen. Ik had geschreven dat ik op gewone wedstrijden meestal hogere punten kreeg dan op de friezenwedstrijden. En ik weet ook wel dat het de normale juryleden zijn die daar jureren. Maar wat ik dan niet vind kloppen is dat er mensen zijn die in de reguliere wedstrijden geen punten scoren met een gelijkwaardige proef op een friezenwedstrijd wel de punten krijgen. Dat klopt niet. Daarom zul je mij ook niet meer zien op de selectiewedstrijden voor het NK Friese Paarden.. Net zoals je mij niet op de eurobotlecup zult zien. Is meestal doorgestoken kaart wie er gaat winnen. En dat is mijn mening en van meerdere om mij heen.
Als voormalig winnares van de Eurobottlecup ben ik dan toch benieuwd wat ik volgens jou dan gedaan heb om te winnen?
Suleilitha... daar was ik al!
Ik vind deze discussie verder een beetje zinloos. De dressuursport staat open voor alle rassen, dus ook voor Friezen. Sommigen zullen goed presteren, andere niet. Soms door het talent van de ruiter, soms door het talent van het paard. Dat is bij alle rassen hetzelfde.
Dus wat valt er nog te discussiëren?

7ens en 8ens is niks abnormaals