Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Professor schreef:Sporter, het wordt even tijd dat u een rondje om de kerk gaat lopen, of een blokje om.
Frisse neus halen, zodat u na kunt denken hoe u hier mensen beledigd, en niet gefundeerd mensen op hun teenen trapt.
Werkelijk onsportief, wat klaarblijkelijk ook niet bij uw naam past.
anneM_Ajax schreef:De eerste keer dat ik de gouden proef zag, dacht ik wauw! De 2e keer kon ik hem rustig bekijken en ook in slowmotion en dacht ik, auw! Hij beweegt vreselijk hectisch! En zo vind ik hem ook gereden. Dat idee had ik ook al bij Lingh en Gribaldi. Erg jammer. Ben benieuwd hoe Totilas over een paar jaar loopt.
sporter schreef:Nope toevallig heb ik een erg goede hoefsmid, heeft ook een mooi stuk geschreven op hoeftnietnatuurlijk.
En u snapt mijn punt niet. Het gaat erom dat u mensen de grond in stampt waar u wel uw geld aan verdient.
anneM_Ajax schreef:Hmm jullie gaan wel beetje off-topic. Jammer!
De eerste keer dat ik de gouden proef zag, dacht ik wauw! De 2e keer kon ik hem rustig bekijken en ook in slowmotion en dacht ik, auw! Hij beweegt vreselijk hectisch! En zo vind ik hem ook gereden. Dat idee had ik ook al bij Lingh en Gribaldi. Erg jammer. Ben benieuwd hoe Totilas over een paar jaar loopt.
ThePast03 schreef:Larissa3 schreef:Weet je waar ik met de kop niet bij kan komen?Dat iedereen zo veel commentaar heeft, op Edward en Totilas. ( Ik heb niet alles door gelezen maar wel enkele reacties. )
Sinds wanneer is iets niet mooi vinden commentaar hebben?
Alet74 schreef:Met Salinero had ik al niet zoveel. Je moet gewoon naar ieder paard an sich kijken. Ik begrijp niet zo goed wat voor punt jij nu probeert te maken Larissa3. Vind je het nu goed of niet, of moeten we het goed vinden omdat hij GP rijdt en wij niet?
Larissa3 schreef:Alet74 schreef:Met Salinero had ik al niet zoveel. Je moet gewoon naar ieder paard an sich kijken. Ik begrijp niet zo goed wat voor punt jij nu probeert te maken Larissa3. Vind je het nu goed of niet, of moeten we het goed vinden omdat hij GP rijdt en wij niet?
Ik geef zoal aan dat hij inderdaad minpunten aan uiteraard, dat heeft naar mijn menigin iedereen.
Maar het totaal plaatje vind ik er mooi uitzien inderdaad.
FaberSmid schreef:sporter schreef:Nope toevallig heb ik een erg goede hoefsmid, heeft ook een mooi stuk geschreven op hoeftnietnatuurlijk.
En u snapt mijn punt niet. Het gaat erom dat u mensen de grond in stampt waar u wel uw geld aan verdient.
Ik stamp u toch ook de grond in en verdien er geen geld aan?
Maar kunt u ook on topic schrijven?
_San87_ schreef:Zoals je misschien wel weet, is Anky op bokt ook al vaak genoeg in twijfel getrokken. Iets wel of niet mooi vinden is een mening. Ik vind Totilas niet mooi lopen, maar dat vind ik ook van Salinero, Sunrise en Nadine.
Larissa3 schreef:Professor schreef:Totilas, laat dat zien, wat geen fokker zou willen hebben bij zijn veulens.
Doorgezakte rug (te vroeg gereden) doorgezakte koten.
Maar hij heeft actie power dikke vette hals, dat is wat de rest eigenlijk weer goed maakt.
Alet74 schreef:Maar op den duur is het toch gewoon klaar en gaan we weer terug naar de basis, of zou het niet?
ThePast03 schreef:_San87_ schreef:Zoals je misschien wel weet, is Anky op bokt ook al vaak genoeg in twijfel getrokken. Iets wel of niet mooi vinden is een mening. Ik vind Totilas niet mooi lopen, maar dat vind ik ook van Salinero, Sunrise en Nadine.
Van alles wat je daar noemt heb ik ook nooit een kippenvelmoment gekregen.
Ik hoop dat we ooit weer terug gaan naar wat minder show, maar ben bang dat ik dat niet meer mee mag maken.
Maar misschien mag ik me dan gelukkig prijzen dat ik dat wel heb meegemaakt en daar veel kippenvelmomenten bij heb gehad.