Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kadankovitch schreef:EEN VOORSTEL TER OVERWEGING met betrekking tot de VOORBESPREKING.
Wellicht is het hoedanook beter, in het kader van objectiviteit, aangezien Horseyfries (als vertegenwoordigster van de 'ene' zijde), niet aanwezig is, de andere zijde, (zijnde de Zeeredelgeleerde heer Professor cs) er ook niet bij aanwezig zou mogen zijn. Zodoende kan geen der partijen later claimen benadeeld te zijn. Natuurlijk niets ten nadelen van betreffende personen, dit is slechts bedoeld om elke negatieve schijn te vermijden.
Met vriendelijke Groet,
Kadankovitch
Kadankovitch schreef:Mijn ervaringen met telefoonvergaderen zijn zeer negatief, wordt erg gemakkelijk totaal onoverzichtelijk. Alle deelnemers moeten zeer gedisciplineerd zijn, maar ook een bepaalde ervaring erin hebben.
Ik geef echt de voorkeur in een vergadering waar we elkaar ontmoeten.
Kadankovitch schreef:Eeerder had toch iemand twee locaties genoemd; een wegrestaurant en een bij het centraal station van Utrecht?
De tijd is ook van belang.
Jannepauli schreef:Op het gevaar af in de categorie 'stalkers' te vallen, wil ik toch even een praktische tip geven:
Aan de achterzijde van het Centraal Station in Utrecht (uitgang Jaarbeurshallen) is het NH-Hotel. Eén minuut lopen! Vanwege de zeer centrale ligging houden veel zakenmensen daar hun werkbesprekingen - in de grote lobby en het restaurantje is het prettig toeven - je kunt daar rustig zitten. (Men hoeft geen gast van het hotel te zijn)
Voor de verstokte automobilist is het NH Hotel ook makkelijk per auto te bereiken - het ligt aan de buitenring ( rand Centrum, t.o. de Jaarbeurs) van Utrecht, vanaf alle snelwegen de borden "" Jaarbeurs" volgen. Naast het hotel is een enorme parkeergarage.
Alternatief: Van der Valk Motel aan de A-1, ter hoogte van Harskamp - right in the middle van Nederland ( niet per trein bereikbaar!) vanaf beide zijden van de snelweg te bereiken ( via tunnel onder de snelweg)
Kadankovitch schreef:Geachte Modie,
Twee punten:
1) Ben het geheel met de zeergeleerde heer Professor eens.
2) Zoudt U Horseyfries ook via een privébericht kunnen oproepen, dat werkt directer. U hebt veel meer gezag in deze.
Bij voorbaat dank,
Kadankovitch
Kadankovitch schreef:Dit komt er nu van, ben weer baldadig geweest; onduidelijkheid!!
Inderdaad bedoelde ik de locatie.
Fijn dat U mijn verzoek gevolgd bent met betrekkng tot de uit nodiging van Horseyfries.
Heeft de Heer Fabersmid ook al iets laten weten, of lees ik er overheen?
horseyfries schreef:Hallo allemaal,
Ik heb ondertussen idd een pb gehad met uitnodiging, maar moet deze helaas aan mij voorbij laten gaan ivm een hernia.
Ik ben er echter van overtuigd dat deze groep mensen prima in staat zijn om een goede voorzet tot een praktijkdag te geven en wens jullie dan ook veel succes. Zoals eerder gezegd zal ik aan een praktijkdag graag mijn medewerking verlenen.
modie schreef:Jannepauli schreef:Op het gevaar af in de categorie 'stalkers' te vallen, wil ik toch even een praktische tip geven:
Aan de achterzijde van het Centraal Station in Utrecht (uitgang Jaarbeurshallen) is het NH-Hotel. Eén minuut lopen! Vanwege de zeer centrale ligging houden veel zakenmensen daar hun werkbesprekingen - in de grote lobby en het restaurantje is het prettig toeven - je kunt daar rustig zitten. (Men hoeft geen gast van het hotel te zijn)
Voor de verstokte automobilist is het NH Hotel ook makkelijk per auto te bereiken - het ligt aan de buitenring ( rand Centrum, t.o. de Jaarbeurs) van Utrecht, vanaf alle snelwegen de borden "" Jaarbeurs" volgen. Naast het hotel is een enorme parkeergarage.
Alternatief: Van der Valk Motel aan de A-1, ter hoogte van Harskamp - right in the middle van Nederland ( niet per trein bereikbaar!) vanaf beide zijden van de snelweg te bereiken ( via tunnel onder de snelweg)
Hier dus het voorstel over de locatie.
Iemand een voorkeur?
Mij persoonlijk maakt het totaal niet uit.
Tijd is afhankelijk van de reistijd. Naar Utrecht zonder file, doe ik ongeveer 2 uur over.
Laat maar "horen", wat jullie het best uitkomt.