pharagirlke schreef:Het gaat niet om het tegenspreken, het gaat om die grote dikke muur waar je met geen middel over, omheen of door raakt... een boek van Nevzorov is toegeeflijker tov bitgebruik dan jullie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pharagirlke schreef:Het gaat niet om het tegenspreken, het gaat om die grote dikke muur waar je met geen middel over, omheen of door raakt... een boek van Nevzorov is toegeeflijker tov bitgebruik dan jullie.
zipje71 schreef:en dat bedoel ik nu. In een discussie luister je naar elkaar. Dit kunt en WILT u blijkbaar niet, ik ben er klaar mee!Veel plezier met u verdere leven
FaberSmid schreef:pharagirlke schreef:Het gaat niet om het tegenspreken, het gaat om die grote dikke muur waar je met geen middel over, omheen of door raakt... een boek van Nevzorov is toegeeflijker tov bitgebruik dan jullie.
Toegeeflijk en nageeflijk haalt u hier door elkaar lijkt het wel?
Jullie hebben jullie mening en zo wij onze mening, als jullie dat niet willen accepteren en alleen maar verwachten van mensen die niet jullie mening delen het maar met jullie eens moeten zijn. Dan zal het voor jullie tegenspreken blijven, of zoals u zelf ook schrijft een grote dikke muur.
pharagirlke schreef:Waar lees ik slecht dan?
FaberSmid schreef:Kan iemand nog mijn vraag beantwoorden, wat de tekortkomingen zijn van dressuur dat die aangevuld moeten worden met hyperflexi en hoe de ruiters die zo rijden uitgeleerd zijn?
pharagirlke schreef:FS: neen, want alle vragen die ik al gesteld heb worden toch niet beantwoord. Alle voorbeelden die ik vraag, worden niet gegeven. Kortom; het komt maar van één kant.... Zoals ik al zei, een boek discussieert makkelijker.
pharagirlke schreef:Ik vroeg naar een voorbeeld van de perfecte piaffe en het perfect lopende paard in jullie ogen daar al onze voorbeelden afgekraakt werden, Totilas zelfs doorgezakt genoemd werd. Dus wat zijn dan perfect zittende ruiters met perfect gereden paarden? Of kunnen we stellen dat die niet bestaan en dat bijgevolg, iedereen fouten heeft?

pharagirlke schreef:Ja maar foto's van de ideale piaffe kwamen er niet.
Het waren allebei appuyementen, dat u ondanks de beenzetting, buiging en stelling blijft beweren dat het uitgestrekte draf is kan ik niets aan doen.