LDR, Hyperflexie en Rolkur?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:36

pharagirlke schreef:
Het gaat niet om het tegenspreken, het gaat om die grote dikke muur waar je met geen middel over, omheen of door raakt... een boek van Nevzorov is toegeeflijker tov bitgebruik dan jullie.

:D

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:53

pharagirlke schreef:
Het gaat niet om het tegenspreken, het gaat om die grote dikke muur waar je met geen middel over, omheen of door raakt... een boek van Nevzorov is toegeeflijker tov bitgebruik dan jullie.

Wilt u aub respekt voller schrijven.
Dat ontbreekt u, en die muur ja, voor de verdediging van de paarden.
Omdat die zich niet verdedigen kunnen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:58

U zegt tegen mij dat ik respectvoller moet schrijven en u verwijt mij twee topics dat ik schrijf als een kind? IMO als je een ander wat verwijt moet je zorgen dat je het zelf op orde hebt... Ik zie niet in waar ik niet respectvol schrijf. Vergeleken met sommige berichten die ik hier heb gelezen, zou je zweren dat ik verweg de meest beleefde ben ondanks dat ik niet met "U" schrijf. Het is niet omdat je met U spreekt dat alles maar respectvol is.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:06

pharagirlke schreef:

Toegeeflijk en nageeflijk haalt u hier door elkaar lijkt het wel?
Jullie hebben jullie mening en zo wij onze mening, als jullie dat niet willen accepteren en alleen maar verwachten van mensen die niet jullie mening delen het maar met jullie eens moeten zijn. Dan zal het voor jullie tegenspreken blijven, of zoals u zelf ook schrijft een grote dikke muur.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:08

zipje71 schreef:
en dat bedoel ik nu. In een discussie luister je naar elkaar. Dit kunt en WILT u blijkbaar niet, ik ben er klaar mee!Veel plezier met u verdere leven

U kunt schrijven wat u wil, maar feit blijft dat u met penny schreef en niet ik en dat u dat bleef ontkennen. Maar het is allemaal terug te lezen, het was toch echt uw bericht.

FaberSmid

Re: LDR, Hyperflexie en Rolkur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:10

Kan iemand nog mijn vraag beantwoorden, wat de tekortkomingen zijn van dressuur dat die aangevuld moeten worden met hyperflexi en hoe de ruiters die zo rijden uitgeleerd zijn?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:18

FaberSmid schreef:
pharagirlke schreef:

Toegeeflijk en nageeflijk haalt u hier door elkaar lijkt het wel?
Jullie hebben jullie mening en zo wij onze mening, als jullie dat niet willen accepteren en alleen maar verwachten van mensen die niet jullie mening delen het maar met jullie eens moeten zijn. Dan zal het voor jullie tegenspreken blijven, of zoals u zelf ook schrijft een grote dikke muur.

Neen dat doe ik niet, maar dat lezen niet het sterkste punt is van sommige bokkers had ik al iets langer door. U heeft geen idee wie Nevzorov is?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:24

Meneer Nevzorov ken ik wel, wordt ook veel over geschreven laatst een topic geloof ik over onvriendelijk bit gebruik of niet bitloos rijden? Als we dat alles moeten geloven, wordt ieder slecht geschreven.
Als u nou het goede voorbeeld geeft, door zelf goed te lezen. Misschien zullen anderen die volgens u niet goed lezen, u daar wel mee volgen?

Ayasha
Blogger

Waar lees ik slecht dan? :')

FaberSmid

pharagirlke schreef:
Waar lees ik slecht dan? :')

FaberSmid schreef:
Kan iemand nog mijn vraag beantwoorden, wat de tekortkomingen zijn van dressuur dat die aangevuld moeten worden met hyperflexi en hoe de ruiters die zo rijden uitgeleerd zijn?

Daar ga ik verder niet op in, anders gaan we nog meer off topic.
Maar ik had weer een poging gedaan on topic te komen, zou u dat ook willen doen?

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:26

Wordt zo misselijk van dat gezeur, over bit en bitloos hier op dit topic.
Wat heeft dat met Hyperflexie te maken?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:28

FS: neen, want alle vragen die ik al gesteld heb worden toch niet beantwoord. Alle voorbeelden die ik vraag, worden niet gegeven. Kortom; het komt maar van één kant.... Zoals ik al zei, een boek discussieert makkelijker.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:31

Dat hyperflexi zonder bit moeilijk kan worden? Dat je dan nog harder moet trekken en moet hangen, praat dan niet over een mechanische hackamore.
pharagirlke herhaal uw vragen, als ik ze kan beantwoorden zal ik dat proberen. Als u dat nu ook terug doen zijn we weer on topic.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:32

pharagirlke schreef:
FS: neen, want alle vragen die ik al gesteld heb worden toch niet beantwoord. Alle voorbeelden die ik vraag, worden niet gegeven. Kortom; het komt maar van één kant.... Zoals ik al zei, een boek discussieert makkelijker.

Wat draagt dit nu weer toe aan de discussie.
Het gaat om Hyperflexie LDR en Rollkur.
Laten wij het daar nu weer eens over hebben aub.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:36

Ga er van uit dat het vragen over dit topic zijn?

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:44

Er werd gesteld, dat de zit van de ruiters met Hyperflexie geen zit was, maar dat ze achterover hingen, en hun paarden niet de gelegenheid gaven na te geven?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:45

Ik vroeg naar een voorbeeld van de perfecte piaffe en het perfect lopende paard in jullie ogen daar al onze voorbeelden afgekraakt werden, Totilas zelfs doorgezakt genoemd werd. Dus wat zijn dan perfect zittende ruiters met perfect gereden paarden? Of kunnen we stellen dat die niet bestaan en dat bijgevolg, iedereen fouten heeft?

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:51

pharagirlke schreef:
Ik vroeg naar een voorbeeld van de perfecte piaffe en het perfect lopende paard in jullie ogen daar al onze voorbeelden afgekraakt werden, Totilas zelfs doorgezakt genoemd werd. Dus wat zijn dan perfect zittende ruiters met perfect gereden paarden? Of kunnen we stellen dat die niet bestaan en dat bijgevolg, iedereen fouten heeft?

Geen ruiter is perfekt.
Alleen die die dat het meest benaderen zijn goed.
De zit moet dat idiaal het meest benaderen.
Uit de goede zit, komen goede hulpen.
De Piaffe hebben we al behandeld, en door gesproken.
Heb zelfs links van goede Piaffe geplaatst.
En het vergelijk tussen van Gal en Klimke liepen mank, omdat het twee verschillende oefeningen waren.
Dus leest u nog maar eens terug.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:08

Ja maar foto's van de ideale piaffe kwamen er niet. ;)

Het waren allebei appuyementen, dat u ondanks de beenzetting, buiging en stelling blijft beweren dat het uitgestrekte draf is kan ik niets aan doen.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:21

pharagirlke schreef:
Ja maar foto's van de ideale piaffe kwamen er niet. ;)

Het waren allebei appuyementen, dat u ondanks de beenzetting, buiging en stelling blijft beweren dat het uitgestrekte draf is kan ik niets aan doen.

Werkelijk leest u eens terug, ook wat anderen geschreven hebben.
Niet die foto´s ook de links kijken.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:23

Geloof dat ik genoeg foto's en filmpjes heb kunnen zien?
Maar hoe zit het nu met mijn vragen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:31

Zoek voor de lol eens op van wie die filmpjes kwamen ;)

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:44

pharagirlke schreef:
Zoek voor de lol eens op van wie die filmpjes kwamen ;)

Foto´s had ik het over.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:47

Wat doet het er nu toe van wie de foto's en filmpjes komen? Daar had ik het niet eens over?

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:57