Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vudress schreef:In tegenstelling tot de meeste goeroe's heeft Johan Hamminga een enorme staat van dienst, zowel in het rijden als in het lesgeven.
Zelf heb ik al best het een en ander gezien en bij vooraanstaande trainers getraind en op stal gewerkt. Toch staat iemand als Johan Hamminga bij mij wel heel erg hoog. Dat zijn mensen waar je keer op keer van blijft leren.
Billy schreef:x_Marr schreef:Hmm niemand antwoorden op mijn vragen?
Je hebt antwoorden zat gekregen, als je dat niet herkent is dat niet ons manco
e_horse schreef:Dat kan allemaal wel zo zijn, maar op de manier waarop hij zich uitlaat zet hij zichzelf nou niet bepaald positief neer bij een (tegenwoordig heel grote-) groep ruiters. Dat getuigt niet van enig professionaliteit. Daar heeft zijn 'enorme staat van dienst' niks mee te maken.
e_horse schreef:Nee hoor, zoals ik net al zei: dat doe ik niet.
Verder mag hij best commentaar geven, maar niet zo onaardig en zoveel.
Lovely schreef:Dit is ECHT HILARISCH! Natuurlijk mag Johan Hamminga zoveel commentaar geven als hij nodig vindt, natuurlijk wel! Als iemand genoeg verstand heeft van paardrijden en hoe een paard hoort te gaan, is hij het wel. Wat de bitloze garde zou moeten doen is de gelegenheid aangrijpen om te rade te gaan bij hem, luister kritisch naar zijn boodschap, ga naar huis en kijk nog een goed naar je eigen rijderij (ik bedoel dus iedereen die zich zo aangeschoten gedraagd hierover) en DOE iets met het advies dat in zijn kritiek verscholen zit.
En dan nog even over dat objectieve, meneer Hamminga weet als geen ander wat er in het disciplinereglement beschreven staat en ik kan zonder enige twijfel aannemen dat hij elke combinatie binnen die kaders heeft bekeken en dat zijn oordeel dus betekent dat de combinaties niet voldeden aan het objectieve beeld zoals dat omschreven staat in het regelement. Dit is een hele belangrijke boodschap en nogmaals: DOE er iets mee!
Echt, ik zou blij zijn met zoveel gratis advies van een deskundige.