Wanneer ben je een beginner?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 17:35

Mensen met een eigen paard hoeven niet per se beter te rijden vind ik.. Op een GOEDE manege leer je juist met verschillende soorten omgaan. Maar het verschilt idd wel heel erg per geval!:P

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 19:58

Één ding is zeker, je moet nooit naar winstpunten kijken. ;)
Gewoon naar de rijstijl, ervaring, etc.

Odiepaard

Re: Wanneer ben je een beginner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 20:06

Je moet denk ik nooit naar jaren kijken want als je 3 jaar 1x perweek op de manege rijd kun je nog niet echt geweldig rijden rij je nou 1 jaar of minder maar je rijd elke dag en je hebt les enzo ben je misschien al wel verder dan die gene die al 3 jaar rijdt. dus op jaren moet je nooit afgaan en sommige mensen zeggen jaa ik kan goed rijden maar soms blijkt dat niet zoo te zijn

Miran_da

Re: Wanneer ben je een beginner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 20:19

Odiepaard ik ben het erg met je eens..

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:17

_Lotteke schreef:
ik vind het nog al verschillend,
maar denk dat je als je op een paard zit en je kunt er recht op
blijven zitten en je rijd goed met je hulpen....
dat is van mij al geen beginner meer.....,

Dan ben ik dus geen beginner meer, bedoel ik zit volgens mijn instructrice erg goed (recht) en mijn hulpen komen goed aan, ik trek niet aan teugels etc :P haha.. geintje ^^ ik ben echt wel een beginner heb nog hartstikke veel te leren! Ik heb net 3 lessen gehad. Maar idd, vind het moeilijk om te zeggen wanneer iemand dat niet en wel is. Ik denk dat het er aan ligt waar je het leert. Op een manege paard, dat achter de andere paarden aan loopt. Of op een niet-manege paard, dat vaak zijn eigen willetje heeft.