Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jorine_Falco schreef:Province: nu vindt ik dat je jezelf tegenspreekt, maar dan in een andere vorm. Daarnet mocht ze ernog op.
Ik weet zeker dat je wat je op een GOEDE manege leert op een PARTICULIER paard kan toebrengen, en geloof me, ik heb ervaring.
Na De F10 gaan ze ook kijken naar de combinatie + nageeflijkheid en ontspannenheid.
Province schreef:Jorine_Falco schreef:Province: nu vindt ik dat je jezelf tegenspreekt, maar dan in een andere vorm. Daarnet mocht ze ernog op.
Ik weet zeker dat je wat je op een GOEDE manege leert op een PARTICULIER paard kan toebrengen, en geloof me, ik heb ervaring.
Na De F10 gaan ze ook kijken naar de combinatie + nageeflijkheid en ontspannenheid.
Nee, je hebt geen ervaring. Je had het tegen Suelitha, over Manege Prinsenstad he? Dat het een goede manege was?
Nouja, zo beleef jij dat op jou leeftijd.
Daarom heeft het voor ons ook helemaal geen zin om met een 14-jarige en 18-jarige in discussie te gaan over correct paardrijden. Die wéten dat gewoon nog niet als ze alleen maar op manege paarden rijden, en een verzorgpony hebben die het erf niet afkomt!
Laten we afspreken dat wij jullie beiden over pak hem beet 5 jaar nog eens spreken, en dat we dan dit topic terug pakken.
En voor de rest, take care, capje op, body'tje aan, en gas!
Province schreef:[naam] schreef:Jammer.. zou het graag doen.Vind het wel een beetje grappig zo. Dit was dus alleen maar bedoelt om mij voor gek te zetten?
Ik bescherm je juist. Er zouden ernstige ongelukken kunnen gebeuren door jou ontwetendheid.
Ik durf te wedden, uberhaubt al voordat je erop zit.

Province schreef:Jorine_Falco schreef:Province: nu vindt ik dat je jezelf tegenspreekt, maar dan in een andere vorm. Daarnet mocht ze ernog op.
Nee, je hebt geen ervaring. Je had het tegen Suelitha, over Manege Prinsenstad he? Dat het een goede manege was?
Nouja, zo beleef jij dat op jou leeftijd.
Daarom heeft het voor ons ook helemaal geen zin om met een 14-jarige en 18-jarige in discussie te gaan over correct paardrijden. Die wéten dat gewoon nog niet als ze alleen maar op manege paarden rijden, en een verzorgpony hebben die het erf niet afkomt!
Laten we afspreken dat wij jullie beiden over pak hem beet 5 jaar nog eens spreken, en dat we dan dit topic terug pakken.
En voor de rest, take care, capje op, body'tje aan, en gas!

Best grappig en ook wel nuttig denk ik, maar toch vind ik het prettiger om een objectief iemand bij de bak te hebben met veel verstand van zaken (meer dan mij).