Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
callunairis schreef:Hier is het al flink lente! Maar ik zit dan ook aan de andere kant van de oceaan...
Zammie schreef:callunairis schreef:Hier is het al flink lente! Maar ik zit dan ook aan de andere kant van de oceaan...
waar woon jij dan?
Oh, ik ben deze winter ook echt beu. Wil zo graag weer lekker weer en lekker buiten bezig zijn, zonder van alles aan te moeten trekken om het niet koud en nat te krijgen... nee, van mij mag het voorjaar ook echt komen.
en de winters zijn tenminste echt, lekker dik pak sneeuw!
Lovely schreef:De omzet van ANKY Technical Casuals (R) bijvoorbeeld, of de verkoop van sperma van hengsten die door Anky voor hengstenhouder X worden uitgebracht op wedstrijden. De sponsoring door dressuurstal Y van evenementen (u ook een sigaartje?), de lessen, de clinics en noem alles maar op. Het schijnt bepaalde topruiters niet echt te boeien dat ze door allerlei hutseknutsers (slecht) worden nagedaan.
Zammie schreef:Ik ga mezelf inderdaad niet op het i-net plaatsen, maar ik wil zowel kiwko als jasmijn van harte uitnodigen om eens langs te komen.
Ik zal dan zelf rijden en wil er ook voor zorgen dat jullie een les kunnen volgen van mij. je mag zelfs op 1 van mijn paarden rijden, zodat ik jullie kan uitleggen wat ik precies bedoel en dat je zelf kunt voelen wat ik bedoel.
Sannessep schreef:Als ik het goed begreep was het niet perse nodig om eigen paarden mee te nemen toch? Je mag toch op één van haar paarden? Dan scheelt het al heel wat tijd, als je zonder trailer die kant op kan komen...