Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hahaha, er zullen altijd voor en tegenstanders zijn 
Roos_s schreef:tja wat is er aan een hoofdstel wat er dwingt? wat is er aan een zadel wat dwingt? een bit idd... maar zolang je een dubbelgebroken trensje gebruikt val dat wel mee hoor.... dus vind je beetje kinderachtig doen...

)
) dwing je je paard in feite ook dat hij moet lopen als je erop zit, kan je ook goed wat mee aanrichten hoor, je 'dwingt' hem toch ook dat hij een zadel op moet, een hoofdstel aan moet, en ga zo maar door? 
Citaat:Nou heb er echt wel een paar gezien die flink geprotesteerd hebben hoor met de slof, dat is pas gevaarlijk als ze omhoog komen, onderschat dat niet!
Idd een discussie waar niemand het mee eens is, maar blijft toch leuk om te discussieren

_Google_ schreef:Ja, iodd daarom ga ik er nog even lekker tegen je mening in
.
Maar waarom zou een paard protesteren tegen een slof? Ja als je hem met zijn snufferd tussen zijn benen trekt, maar daar gebruik ik hem niet voor!Patriesja schreef:[/quote]Dát is denk ik niet helemaal waar...Met een slof kan je ze (om het maar ff zo te zeggen) naar beneden trekken en dat gaat dan niet echt uit ontspanning...
casperrr schreef:Patriesja schreef:Dát is denk ik niet helemaal waar...Met een slof kan je ze (om het maar ff zo te zeggen) naar beneden trekken en dat gaat dan niet echt uit ontspanning...Citaat:Nou ik trek hem niet naar beneden hoor! Zie trouwens net dat ik wat vergeet in mijn vorige post, mijn excuses maar er moest stan 'ze lopen bij mij precies hetzelfde als zonder slof. Simpelweg omdat ik ze niet naar beneden snok!
Maar zoals ik al eerder in het topic zei, ik kijk liever naar mezelf, wat andere doen moeten ze zelf weten, daar ga ik me niet al te druk over maken 
Citaat:Ja, iodd daarom ga ik er nog even lekker tegen je mening in
.
Ga je gang hoor Maar waarom zou een paard protesteren tegen een slof? Ja als je hem met zijn snufferd tussen zijn benen trekt, maar daar gebruik ik hem niet voor!