Ik heb nieuw kijkvoer voor jullie.
Dit (reuze) paardje rij ik nu een dikke maand, hij heeft met zijn eigenaares Z2 gelopen vorig jaar, maar omdat ze geen tijd heeft om met 2 paarden in het Z2 te rijden, heeft ze aan mij gevraagd of ik hem niet wou rijden.
Wat enorm leerrijk is voor mij natuurlijk

Dit was onze eerste wedstrijd, zondag dat juist gepasseerd is. Het was enorm warm, door choatische organisatie was hij al een uur opgezadeld en aan het rondstappen en tot overmaat van ramp was het nog het verkeerde dressuurzadel

Zijn kaarsje was toch wel bijna uit en telkens wanneer ik hem wou opkrikken verwarde hij het met galop. Ach niks ergs.. tis onze eerste wedstrijd, ik kan er alleen van leren.
Mag ik jullie er wel opwijzen dat het filmpje een beetje vervormd is, hij is minder breed als het zou moeten zijn..
-Tijdens de proef zelf betrapte ik er mij op dat ik niet genoeg zat, dus er zijn stukken dat ik diep zit en stukken niet.
-Omdat zijn kaarsje bijna uit was, was de impuls soms een beetje zoek (voor de laatste middendraf heb ik toch wel alles bijeen kunnen rapen)
-De eerste schouderbinnenwaarts is ongelukkig ingezet, omdat mijn buitenteugel mij ontglipte.. Geleerde les: Handschoenen!
Oh hij is altijd al met een meyler (?) dubbel gebroken D-trens gereden.