Maar als ik nu voor alles zet "ik heb gehoord dat..." dan mag dus niemand mij nog aanvallen Michael?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pharagirlke schreef:Aanvallen = aanvallen voor mij. Dat jij daar wel verschil tussen maakt baart me al evenzeer zorgen.
Maar als ik nu voor alles zet "ik heb gehoord dat..." dan mag dus niemand mij nog aanvallen Michael?
pharagirlke schreef:Ik vind de aanval van Crabbybitch ook ronduit ordinair![]()
michael; jij hebt het topic niet gelezen
En volgens mij is dat bericht van comtesse enorm sarcastisch bedoelt.... Ik vind iig dat het sarcasme er af druipt.... Maar goed, als je jezelf tussen een bende leeuwen gooit dan weet je dat het niet uit maakt wat je doet, gebeten word je toch.
Scandicnr1 schreef:... ik vraag me dan ook werkelijk af wat het voor nut heeft om uitingen te doen over een ruiter/paard/trainingsmethode waarvan
1 Het hiet een fanastische ruiter betreft die zijn paard beheerst en zeer goed voorstelt!
2 Het een paard is met veel kwaliteit waar we trots op moeten zijn!
3 een methode die als uitgevoerd door deskundige (dus niet de huistuin en keuken prinsessen op hun paard) een hele goeie wijze van gymnastiseren is.