Mireille1970 schreef:Ohhhhhhhh dus hebben we het helemaal niet over LDR?
We hadden het nu even over de aanleuning en het effect van achter de loodlijn gaan op die aanleuning. Dus nee, niet persé alleen over LDR (maar ook weer niet volledig off topic
)Mireille1970 schreef:QQQQ vind ervaring er NIETS toe doen!
Verdraaien is een kunst Mireille. Hier, in discussies op bokt hebben die (ervaringen) geen toegevoegde waarde (en de laatste keer dat ik je uitlegde waarom deed je alsof je snapte waar ik op doelde...)Jippie schreef:Ik stelde alleen dat de discussie zoals die hier al bijna 90 p. gehouden wordt niets toevoegd.
Als het gaat over hoe ik in het rijden om ga met dingen die niet overeenkomen met hoe ik ze ervaar dan kan ik blij zijn dat ik beschik over zeer deskundige instructie waar ik dat mee kan bespreken.
Ik kreeg net het idee dat de discussie misschien een kant op ging waar er WEL iets kon worden toegevoegd - maar jij vindt dat te ingewikkeld worden, schijnbaar. Doe eens wat moeite om het te volgen, misschien heb je er nog wel iets aan...
Jippie schreef:Niet weten waar je over praat slaat op het in de praktijk ondervinden van de negatieve/positieve bijdrage van het LDR rijden. Helaas ben jij deze ervaringen niet machtig en voor mij is dat wel een essentieel element om diepgaand op de zaak in te kunnen gaan.
OK, maar voor het volgen en meedoen aan dit stuk van de discussie, is die ervaring niet nodig.
Zoals ik eerder aan Mireille heb uitgelegd, zijn verhandelingen hier over iemands ervaring maar beperkt bruikbaar. Als iemand namelijk zegt "met LDR loopt m'n paard veel beter", dan kan ik niet weten of dat komt door LDR of door hoe diegene vóór LDR reed (een goed voorbeeld hiervan was Kafue). Daarom zegt mij die "ervaring" niet zoveel in de context van argumentaties hier.