Een gaatje langer lukte toen echt niet, inmiddels zit ik minstens 3/4 gaatjes langer, en ziet het er al veel beter uit.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diertjec schreef:ik hik net tegen dit topic aan en ben wel benieuwd wat jullie van dit plaatje vinden:
Klikkerdeklik
Ik ga proberen mee te lezen en bij te houden, maar ik beloof niets. Misschien ook wel handig voor mij, aangezien ik een jonkie heb hahah
Joolien schreef:Diertjec schreef:ik hik net tegen dit topic aan en ben wel benieuwd wat jullie van dit plaatje vinden:
Klikkerdeklik
Ik ga proberen mee te lezen en bij te houden, maar ik beloof niets. Misschien ook wel handig voor mij, aangezien ik een jonkie heb hahah
Probeer eerst maar eens wat je zelf ziet op de foto uit te leggen
Diertjec schreef:Joolien schreef:
Probeer eerst maar eens wat je zelf ziet op de foto uit te leggen
ik zie zelf een redelijk ontspannen beeld, alleen de achterhand zit er nog niet helemaal perfect onder (maar ze is dan ook nog maar anderhalve maand onder het zadel en pas 3 weken actief met nageeflijkheid aan het werk). Voor de rest ben ik erg tevreden met het beeld
Doubtless schreef:Ik zou haar graag wat ruimer in beweging zien Jolijn! Maar ik geloof dat Mo behoorlijk stress op kan bouwen (toch?) dus ik denk dat je nu erg bezig bent met het opzoeken van de ontspanning. Vanuit daar zou ik het uitbouwen naar het voorwaarts neerwaartse, van achter naar voor & die activiteit erin rijden.
Jouw & haar houding matchen imo goed; wat voorzichtig, zoekende en nog niet helemaal in balans. Wel fijn dat je weer lekker aan de slag kan zeg!
Joolien schreef:Het is idd redelijk ontspannen maar het zou wat actiever mogen zodat ze wat meer die rug gaat gebruiken. Veel schakelen, voltes vergroten en verkleinen kan hierbij helpen.
Veulen84 schreef:Modesta, die naam ken ik ergens van. Is zij er 1 van gerrit?
Leuk paard. Ze draagt d'r hals tenminste niet op die verschrikkelijke zo populaire korte hoge manier. Ze heeft wel echt weinig spieren. Zou bijna denken dat ze een tijdje stil heeft gestaan?
Ze heft van mij niet ruimer, het beeld komt mooi compact over. Wel mag het wat minder vlak en wat meer uit de achterhand. Ik vermoed dat ze wel lenig is. Dus ik zou het een beetje gaan zoeken in wijken, achterwaarts en keertwendingen.
LoveUggs schreef:Even een berichtje van mij.. Ik zit hier naar de dressuur op Eurosport te kijken... (Ik kijk nooit!) maar wat een super verslaggever! Hij geeft commentaar en legt heel duidelijk uit waarom iets is. Waar een jury op let, hoe dingen werken... Een pirouetteag blijkbaar minimaal 6 en max 8 sprongen hebben, maar er word ook gepraat over de LL en activiteit. Erg interessant voor de mensen die dit willen weten..