Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
themuisje schreef:Oh ik wou net zeggen, ik probeer het altijd zo rustig en correct mogelijk op te lossenforceren ben ik ook niet van, maar tijdens een proefje kun je niet ff rustig laten kijken etc. In de training doen we dit wel. Proberen hem ook aan zo veel mogelijk enge dingen bloot te stellen.
JoycexLynn12 schreef:Ik ga mee met al het commentaar wat nog gegeven is! Maar als ik heel eerlijk ben vind ik het best veel wat hij allemaal moet voor een 4 jarige..
Hij loopt vrij hoog met zijn halshouding (wat heel gunstig is natuurlijk) en ik vraag me af of dat op zo'n jonge leeftijd wel goed is.
Ik krijg niet het idee dat jullie voor de 'ervaring' rijden zeg maar, je rijd tenslotte L2 en wilt M1 gaan starten.
Desondanks een mooie combinatie, jullie voelen elkaar goed aan denk ik.
Veulen84 schreef:JoycexLynn12 schreef:Ik ga mee met al het commentaar wat nog gegeven is! Maar als ik heel eerlijk ben vind ik het best veel wat hij allemaal moet voor een 4 jarige..
Hij loopt vrij hoog met zijn halshouding (wat heel gunstig is natuurlijk) en ik vraag me af of dat op zo'n jonge leeftijd wel goed is.
Ik krijg niet het idee dat jullie voor de 'ervaring' rijden zeg maar, je rijd tenslotte L2 en wilt M1 gaan starten.
Desondanks een mooie combinatie, jullie voelen elkaar goed aan denk ik.
Even ter info. Een 4 jarige mag geen M1 starten, de wedstrijdreglementen zijn duidelijk daarin:
Een paard dat deelneemt aan een dressuurwedstrijd behoort de volgende leeftijdsgrens te hebben bereikt:
Klasse B : minimaal 3 jaar vanaf 1 oktober
Klassen L1 en L2 : minimaal 4 jaar vanaf 1 april
Klassen M1 en M2 : minimaal 5 jaar vanaf 1 april
Klassen Z1 tot ZZ-Z : minimaal 6 jaar
licht tour: minimaal 7
zware tour: minimaal 8
_Marinke_ schreef:DNIEZE ik ben zo vrij geweest om deze foto's voor je even 'recht' te zetten;
Hoewel het op die 1e galopfoto er best 'strak' uitziet, het lijkt of jij heel erg vast houd in je spieren? Of zie ik dit helemaal verkeerd? *help?*
De galop van je paardje, ik weet niet wat ik zie maar ik zie er iets aan..Zijn het die 'strakke' benen? Iemand?
_Marinke_ schreef:Ik weet niet wat ik zie, maar ik zie dus iets... Heel stom..
Wat jij zegt over het mooi doorgaloperen, is dat o.a. te zien aan als je naar de bovenlijn kijkt dat het v.a. de kont richting schoft en dan richting de nek mooi schuins omhoog loopt? Het berg op waartse? Been word er inderdaad wel mooi ruim onder gezet.