Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hermelientje schreef:aslo schreef:Scandic, ik denk dat Comtesse het cynisch/ironisch bedoeld heeft
Volgens mij is er dringend behoefte aan een "ironie-smiley", dan kan Comtesse die voortaan bij zo'n bericht zetten.
crabbybitch schreef:clarence schreef:Ik las net dat Totilas verkocht is naar Max-Theurer voor 10 miljoen.
Wat is dat toch met sommige mensen?
Die willen koste wat kost een nieuwtje op het net gooien,los van het feit of het waar is of niet,wat halen ze daar voor genoegen uit??
Misschien is het een roddel??En dan??
Krijg je daar een fijn gevoel van Clarence?
Kriebels in je onderbuik??
Een stijf plassertje misschien?
Waarheid of niet,wat moeten wij ermee??
gr CB
Michael1104 schreef:pharagirlke schreef:Waar slaat die reactie op?
Jij ging beweren dat men zich hier niet druk gemaakt heeft als men wat onzin vond, daaruit maak ik op dat je niet echt gelezen hebt
sorry dan heb je mijn bericht verkeerd begrepen, dat bedoelde ik absoluut niet
pharagirlke schreef:En jij bent duidelijk niet van plan om dan te verduidelijken wat je wel bedoelde dus ik vermoed dat ik met die foutieve gedachte ga blijven zitten.
pharagirlke schreef:Dan heb ik het dus prima begrepenJij hebt gewoon niet goed gelezen, ik zie zelfs mensen die bruutweg uitgescholden worden omdat een andere partij het er niet mee eens is, als jij dat "niets op aangemerkt" vind dan maak ik me ernstig zorgen over jouw normen en waarden.