Totilas, is het niet te extreem?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 10:00

Foto's bevestigen alleen maar weer mijn mening...

Behalve dan die ene eerste losse foto, daar lijkt het nog wel mee te vallen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Totilas, is het niet te extreem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 11:55

Ik zie op de foto's van Totilas ook geen paarse tong. Dit is het schaduwspek lijkt me.

Bij Scandic zag ik het wel, dat was moeilijk te missen. Maar bij Totilas? Neh.

clarence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 01:49

Ik las net dat Totilas verkocht is naar Max-Theurer voor 10 miljoen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 01:50

En waar las je dat? (bron?)
Ik vind er nl nog niets van op internet dus lijkt me vooral een roddel ;)

clarence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 02:06

Gehoord van Theo van Bruggen op ultimatedressage.com

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 02:07

Je gaat af op 1 persoon? :x Als Totilas verkocht zou zijn, zou dat wel in het nieuws zijn of zal het nog in het nieuws komen. Tot dan lijkt het me verstandig dat je dergelijke dingen niet rond bazuint...

clarence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 02:34

Ach, mocht ie verkocht zijn dan ben je een van de eersten die het hoorde. En zo niet, dan kun je mij de schuld geven.

NiNM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 09:51

Zo he wat een discurssie zeg,
Maar goed, om even terug te komen op een gemaakte opmerking eerder in dit topic, dat T. van natuure al zo zou lopen. Ik heb een tijdje naast Resim gewoont en daar vaak zat de hengsten gestapt zien worden (nee in de weide komen ze niet) maar geloof mij je zult hem niet herkennen. Gewoon een rustige (imo niet eens goede, maar dat terzijde) stap slentert ie over de oprit. Zijn vader is wat dat betreft heel anders die kan gewoon niet normaal doen lijkt het wel.
Of T. nou goed of slecht loopt/gereden word is nog steeds aan de FEI en de jury's zij belonen of straffen dit mocht dat nodig zijn.
En die 'Totolas-Draf' heeft hij niet alleen ik ken ook wel amateurs die paarden hebben die van voor geweldig zijn maar achter gewoon helemaal niks doen. Kwestie van rijden denk ik :+ (maar of je dat ook van Ed kan zeggen?!)

Kadankovitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 12:08

Inderdaad: Daar schrijft iemand dat hij gehoor/gelezen heeft dat Totilas verkocht zou zijn, hij is de boodschapper dus!!!! De familie Max Theurer staat bekent om voor veel geld opkopen van toppaarden. Zij behoren tot de rijkste families in Oostenrijk. En dan weet Crabby bitch niet beter dan er een ordinaire aanval op te schrijven. En dat wordt dan door enkele 'nette dames' nog prachtig gevonden ook. Ga eens naar Uw prioriteiten kijken. Clarence heeft slechts gesteld dat hij dat gehoord heeft. Is het nu al heiligschennis????? Als één van jullie dat gehoord of gelezen had, dan hadden jullie natuurlijk helemaal niets over geschreven hier op 'Bokt'. MAAK DAT DE KAT WIJS.

En nu, hoe gaan jullie mij beledigen ?

Kadankovitch

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 12:45

Ema15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 12:54

ALS!!!!! Die mensen dat paard kopen, kopen ze zeker!!!!! geen kat in de zak, beetje DOMME opmerking van jezelf vindt je niet? Deze mensen zouden dom zijn af te gaan op de reactie van al deze bokkers die hoogst waarschijnlijk (uitzonderingen daar gelaten) in hun hele leven nog geen zak gepresteerd hebben op hippisch gebied!

Dit paard heeft heel veel natuurlijke kwaliteit die nog heel ver uitgebouwd kan worden, jammer dat een aantal dat niet willen of erger nog, kunnen zien..... :(:)

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 12:59

Scandic, ik denk dat Comtesse het cynisch/ironisch bedoeld heeft ;)

Ema15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 13:01

Dat hoop ik dan maar :+

Kadankovitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 13:09

Madame la Comtesse,

Een zelfoverschatting die wellicht samenhangt met uw stand. Wat hier op 'Bokt' geschreven wordt over Totilas is van geen enkel belang voor de mensen die hem naar zijn roem getild hebben. Noch de heer E.Gal, noch de jury die deze combinatie herhaaldelijk naar de top toe punt, trekt zich iets aan van de op 'Bokt' geventileerde mening. Uw kunt best gelijk hebben met uw mening over dit paard, ik heb daar teweinig verstand van, maar ik weet wel dat ondanks alle kritiek, deze combinatie toch helemaal bovenaan staat.

Recevez mes salutations distinguées,
Kadankovitch

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 14:23

aslo schreef:

Volgens mij is er dringend behoefte aan een "ironie-smiley", dan kan Comtesse die voortaan bij zo'n bericht zetten. ;)

Ema15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 14:26

Hermelientje schreef:
aslo schreef:

Volgens mij is er dringend behoefte aan een "ironie-smiley", dan kan Comtesse die voortaan bij zo'n bericht zetten. ;)

Dat is vast handig nu krijgt ze alle niet voor haar bedoelde ellende over zich heen :) Maaaaaar ik hoop dat dat alle met commentaar dit ook even goed lezen en eens kritisch naar zichzelf gaan kijken voordat ze onzin uitkramen :(

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 17:36

crabbybitch schreef:
clarence schreef:
Ik las net dat Totilas verkocht is naar Max-Theurer voor 10 miljoen.

Wat is dat toch met sommige mensen?
Die willen koste wat kost een nieuwtje op het net gooien,los van het feit of het waar is of niet,wat halen ze daar voor genoegen uit??
Misschien is het een roddel??En dan??
Krijg je daar een fijn gevoel van Clarence?
Kriebels in je onderbuik??
Een stijf plassertje misschien?

Waarheid of niet,wat moeten wij ermee??

gr CB

Wat ongeloofelijk vreemd dat je ditzelfde bericht niet naar de topicstarter op VN hebt geplaatst. Daar stond namelijk iets later precies hetzelfde verhaal, inmiddels is het aangepast maar dat heeft vrij lang geduurd.

Hoe dan ook lijkt het me niet nodig om zo persoonlijk te worden naar iemand en zo gefrustreerd te reageren.

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 20:36

pharagirlke schreef:
michael; jij hebt het topic niet gelezen :')

ga jij zeggen dat je het met alle posts die in de voorgaande 90 pagina's staan eens bent?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 21:06

Waar slaat die reactie op? :')

Jij ging beweren dat men zich hier niet druk gemaakt heeft als men wat onzin vond, daaruit maak ik op dat je niet echt gelezen hebt :')

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 21:14

pharagirlke schreef:

Jij ging beweren dat men zich hier niet druk gemaakt heeft als men wat onzin vond, daaruit maak ik op dat je niet echt gelezen hebt :')

sorry dan heb je mijn bericht verkeerd begrepen, dat bedoelde ik absoluut niet

comtesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 21:18

aslo schreef:

Zo is het !!!!!!! ;) ;) ;

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 21:26

Michael1104 schreef:
pharagirlke schreef:

sorry dan heb je mijn bericht verkeerd begrepen, dat bedoelde ik absoluut niet

En jij bent duidelijk niet van plan om dan te verduidelijken wat je wel bedoelde dus ik vermoed dat ik met die foutieve gedachte ga blijven zitten. :)

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 21:35

pharagirlke schreef:
En jij bent duidelijk niet van plan om dan te verduidelijken wat je wel bedoelde dus ik vermoed dat ik met die foutieve gedachte ga blijven zitten. :)

ging mij erom dat er 2 personen nogal hard werden aangepakt, terwijl zij alleen maar vertelden dat ze gehoord hadden dat........ En dat daar ook nog iemand van Bokt zelf aan meedoet, vind ik nogal apart...

in de hele voorgaande 90 pagina's lees ik keer op keer onzin als dat het zielig is etc etc en daar wordt niks tot weinig op aangemerkt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 21:40

Dan heb ik het dus prima begrepen :j Jij hebt gewoon niet goed gelezen, ik zie zelfs mensen die bruutweg uitgescholden worden omdat een andere partij het er niet mee eens is, als jij dat "niets op aangemerkt" vind dan maak ik me ernstig zorgen over jouw normen en waarden. :\

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 21:43

pharagirlke schreef:
Dan heb ik het dus prima begrepen :j Jij hebt gewoon niet goed gelezen, ik zie zelfs mensen die bruutweg uitgescholden worden omdat een andere partij het er niet mee eens is, als jij dat "niets op aangemerkt" vind dan maak ik me ernstig zorgen over jouw normen en waarden. :\

dat jij het verschil niet ziet tussen iemand aan/afvallen op een MENING of op basis van wat iemand GEHOORD HEEFT, kan ik niet helpen.