Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
horseyfries schreef:Ik ook! Ook naar een "Vestilas"... (oeh, vloeken in de kerk....)
pharagirlke schreef:Nee bomba, want laatst kwam een meiske naar me toe terwijl we het over Parzival hadden en toen zei ze "Totilas is pas een paard!" waarop het over Edward ging en ook Gribaldi enz en wat er nou eigenlijk van Gribaldi zou zijn waarop zij zegt: "Nou, Gribaldi is een rotbeest. Je moet maar eens zien, al zijn nakomelingen zijn ook zo" waarop ik: "Bij Totilas merk je daar anders weinig van vind ik?"
Toen was het effe stil aan de overkant.
Dus Gribaldi willen ze niet want diens nakomelingen hebben een rotkarakter
Ik hoop iig dat ze selectief zijn met welke merrie's ze laten dekken door hem.
modie schreef:vestasiana schreef:Een "Vestilas" fokken dat lijkt me wel wat!
En om bij hetzelfde rastype te blijven zou een "Wollylas" helemaal het einde zijn.
Voor mij mag hij aan zijn fokcarriere beginnen!![]()
Misschien komen er dan meer van die wereldwonders, dat zou absoluut niet verkeerd zijn.
Het is, dat ik meer terug wil naar het basis-bloed, anders was het zelfs een idee voor het vosje
pharagirlke schreef:Nee bomba, want laatst kwam een meiske naar me toe terwijl we het over Parzival hadden en toen zei ze "Totilas is pas een paard!" waarop het over Edward ging en ook Gribaldi enz en wat er nou eigenlijk van Gribaldi zou zijn waarop zij zegt: "Nou, Gribaldi is een rotbeest. Je moet maar eens zien, al zijn nakomelingen zijn ook zo" waarop ik: "Bij Totilas merk je daar anders weinig van vind ik?"
Toen was het effe stil aan de overkant.
Dus Gribaldi willen ze niet want diens nakomelingen hebben een rotkarakter
Ik hoop iig dat ze selectief zijn met welke merrie's ze laten dekken door hem.
horseyfries schreef:Ik heb eerlijk gezegd in de trainingsweken bij Bartels behoorlijk wat mensen zien langskomen die een echt niet zo fijne Gribaldi bij hadden. Veel sloegen tegen het been in in plaats van erop voorwaarts te gaan, ook nog een aantal die erbij steigerden, terwijl de amazones echt niets speciaals vroegen.
Misschien hangt het inderdaad van de combinatie af, maar een aantal zijn niet zo "fijn, werkwillig en betrouwbaar" denk ik.