Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
detour schreef:Een paard is een vluchtdier, prooidier, zijn vlubhtgedrag wordt veroorzaakt door een prikkel, - wat in het instinct om te overleven- ingebakerd is.![]()
Het dier zou niet anderes kunnen dan vluchten, net als een kat muizen vangt, een hond in een roedel leeft etc.
Sommige dingen zijn feiten HC.
Snoevie schreef:ik geniet ook van de vrijheid met mijn cap op als ik buiten rij.
voor mij persoonlijk gaat vrijheid en caploos niet geheel op.
Chiqa schreef:Dat zegt ze toch ook niet? Sterker nog...Ze haalt het woord 'persoonlijk' aan, wel goed lezen om je argument kracht te kunnen geven.
Anne_GTI schreef:Van een westernzadel af proberen te vallen is ook een kunst op zich. Ik zeg niet dat het niet kan maar het is wel een stuk moeilijker dan van een dressuurzadel afvallen.
detour schreef:Jouw paard klinkt als een gecontroleerde machine. Lijkt me bijzonder saai, no offense.![]()
Ik snap niet waarom de felle anti's hier zich zo opwinden; er ies niemand hier die anderen dwingt, alleen de een is er nu eenmaal feller tegen dan de ander.
Dus niemand is dommer imo als hij er geen draagt. Ik vnid het wel minder verstandig.
Hopelijk struikelen nu niet tig bokkers over me heen.
Anya schreef:Sheran: je kunt ze beter thuishouden dan. Het verkeer levert een statistisch vele malen groter risico op
Sheran schreef:Ik wil ook dat ze een autogordel dragen. Het hoeft niet, maar fijner vind ik het wel.
silvester schreef:Sheran schreef:Ik wil ook dat ze een autogordel dragen. Het hoeft niet, maar fijner vind ik het wel.
Even off-topic. Volgens mij is dit toch echt wel verplicht.