Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snoevie schreef:veel mensen sporten zich een ongeluk(sportschool ed.)alleen ben je dan niet a la minuut op een goed gewicht,dat kost even tijd.
Snoevie schreef:nah ik voel me niet achtergesteld gelukkig en op een verjaardag neem ik ook wel wat lekkers(alleen dan met mate)
als ik in de stad loop en ik zie een dik iemand iets eten....dan boeit dat me geen bal,ieder moet het voor zichzelf weten en wie weet doen ze er wel wat aan.
alleen als een paard last van je heeft is het een ander verhaal.
ik moet wel toegeven dat flink sporten me goed laat voelen,maarja dat ligt niet aan gewicht want je ziet ook hele dunnetjes in de sportschool rondlopen
Qimm schreef:Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die het nou geen kick vind geven om je suf te sporten. Pfff nee dat is niks voor mij. (been there, done that, dus ik roep niet zomaar wat)
Maar ik beweeg genoeg zonder echt fanatiek te sporten (buiten paardrijden om, maar daar word ik teminste niet helemaal kapot van, maar gewoon lekker moe)
Ik loop de hele dag op mijn werk en ik rij 4x per week paard. Ik heb wel een aantel keer met zo'n stappen teller rondgelopen en ik haal eigenlijk altijd over de 10.000 stappen per dag.
Snoevie schreef:ik hoor van veel mensen dat paarden het ook niet zo gauw laten merken maar dat je problemen pas op latere termijn ontdekt.
Qimm schreef:Snoevie schreef:ik hoor van veel mensen dat paarden het ook niet zo gauw laten merken maar dat je problemen pas op latere termijn ontdekt.
Waarom zou een paard niet laten merken dat hij last van je heeft
AikePeer schreef:Inderdaad Qimm een paard is een kudde dier en die zullen moeten overleven door sterk te zijn. De zwakke paarden worden verdreven uit een groep. Daarbij moeten ze aan prooidieren (wij zitten althans op de rug, de plek waar een prooi dier als eerst op zou springen) niet laten zien dat ze zwak zijn omdat prooidieren altijd de zwakste dieren uit een kudde pakken.
mariekepiet schreef:AikePeer schreef:Inderdaad Qimm een paard is een kudde dier en die zullen moeten overleven door sterk te zijn. De zwakke paarden worden verdreven uit een groep. Daarbij moeten ze aan prooidieren (wij zitten althans op de rug, de plek waar een prooi dier als eerst op zou springen) niet laten zien dat ze zwak zijn omdat prooidieren altijd de zwakste dieren uit een kudde pakken.
dus...als ik het goed begrijp zou een paard dan toch JUIST ook verzet kunnen leveren door de zware ruiter eraf te werpen bijv. om te laten zien dat hij sterk is!!
nee, sorry hoor maar sommige mensen maken het wel heel bont met opmerkingen en maken het een zwaardere ruiter wel heel zwaar om hier nog op te kunnen reageren.
sorry hoor maar als jou vriend boven op je gaat zitten en je moet naar lucht happen omdat je het niet kunt houden, dan zeg jij er ook niks van? omdat je graag voor hem wilt "werken"!
mariekepiet schreef:sorry hoor maar als jou vriend boven op je gaat zitten en je moet naar lucht happen omdat je het niet kunt houden, dan zeg jij er ook niks van? omdat je graag voor hem wilt "werken"!
Snoevie schreef:mariekepiet schreef:sorry hoor maar als jou vriend boven op je gaat zitten en je moet naar lucht happen omdat je het niet kunt houden, dan zeg jij er ook niks van? omdat je graag voor hem wilt "werken"!
haha hier moest ik ook even goed om lachen!
wat heeft dat nou met het topic te maken