Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maralyn schreef:Sizzle. Ik vooroordeel niemand zolang ze mij in mijn waarde laten....
Sizzle schreef:maralyn schreef:Sizzle. Ik vooroordeel niemand zolang ze mij in mijn waarde laten....
bemoeiers heeft iedereen wel een hekel aan denk ik.
Maar het viel me op dat een aantal posters hier (ik heb niet echt opgelet wie dat dan zijn) aangeven dat ze in feite de enige zijn die vwnw trainen op een hele stal en de rest alleen maar bezig is met 'winnen'.
Als dat echt zo is dan zou ik lekker een andere stal zoeken want zo'n collectieve mentaliteit uit zich vaak ook in het stalbeleid (veel brok, weinig hooi, weinig buiten).
Sizzle schreef:NudArthos dat soort uitspraken vind ik dus best veroordelend![]()
Springruiters kunnen soms inderdaad een vrij bijzonder beleid hebben en ik zal ook nooit zo rijden maar anders is niet perse slecht.
Ik heb een tijdje jonge paarden voor een springruiter gereden. Ik ben gestopt omdat we het niet eens konden worden over de trainingswijze.
Maar ondanks dat zijn paarden nooit dressuurmatig ook maar een B proef kunnen lopen worden zijn paarden allemaal oud en lopen zelfs na hun pensioen tot ruim achter in de 20 doorgaans nog probleemloos mee in de manege lessen.
Ik zou dan persoonlijk liever een stal zoeken waar je gelijkgestemde mensen hebt en dan 1-2x per week naar zo'n springstal gaan voor springtraining.