Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snackie schreef:Jeskoo schreef:maar ik kon eerder niet goed doorzitten en snapte niet waar dat aan lag. Nu ik flink aan het afvallen ben (ben er nog lang niet) merk ik ineens dat ik beter begin door te zitten en andere oefeningen rustiger en makkelijker ga doen. Ik durf dan reeël te zijn tegenover mijzelf en toe te geven dat dat toch wel komt doordat ik aan het afvallen ben.
is dat echt zo?ik heb nooit kunnen doorzitten,ook toen ik minder zwaar was al nu niet.
nu wijt ik dat ook deels aan mijn paard, die eigenlijk te groot voor me is.
maar met minder kg's zal doorzitten ook makkelijker worden
Snoevie schreef:overgewicht heb je ook niet altijd zelf in de hand(maar meestal wel hoor)
ik vind het ook knap hoe roossie22 het beschrijft,zelf vind ik dat idd ook moeilijk
russel schreef:Snoevie schreef:overgewicht heb je ook niet altijd zelf in de hand(maar meestal wel hoor)
ik vind het ook knap hoe roossie22 het beschrijft,zelf vind ik dat idd ook moeilijk
Lees je elke dag haar post en doe er wat mee.
Citaat:Maar laten we eerlijk zijn, als je gevoelig over je uiterlijk bent, doe er wat aan. Er zijn genoeg dingen waar je zelf wat mee kan doen. Soms vraag ik mij wel eens af of mensen bewust zich zo lelijk maken, bewust die lelijke strakke kleding aan trekken om hun vetrollen te accentueren, bewust zo een saai lelijk kapsel die overjarige grote bril
Snoevie schreef:hele andere vraag,zijn er ook speciale zadels die de druk van een zwaarder gewicht beter verdelen?
Snoevie schreef:russel schreef:
overgewicht heb je ook niet altijd zelf in de hand(maar meestal wel hoor)
Lees je elke dag haar post en doe er wat mee.