Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fry schreef:Veulen, wauw bedankt!
Snap het helemaal
Denk dat ik van haar met elastiek moet blijven.
Rij stiekem bij het instappen een stukje draf zonder en dat gaat kwa activiteit VEEL beter (wat je al zei over het elastiek, het houd haar tegen).
Ik rij volgende week pas weer op haar en dan zal ik het zeker meenemen!
Veulen84 schreef:SL heb je een stukje terug gelezen in dit topic?
Probeer dan zelf eens in te vullen na aanleiding van de cirkels, driehoekjes en lijntjes.
[ Afbeelding ]
Nefertarie schreef:Ik heb gister weer eens wat foto's laten maken, die ik graag aan jullie wil laten zien. Ik ben er zelf wel heel blij mee en ik zie vooruitgang in ons beiden.
Mijn eigen commentaar erbij, mocht ik iets verkeerd zien of typen, hoor ik dit graag.
Stap. Iets van achter genomen, maar op zich vind ik het een mooi beeld geven. Ik mag mijn hand meer naar voren bewegen en Maestro's kaak is niet los genoeg. Hij ontspant nog niet helemaal. Ik ben wel al blij met zijn voorbeen, waarmee hij meer vanuit de schouder gaat bewegen.
Ikzelf heb een knikje in mijn pols.
[ Afbeelding ]
Minder moment en mindere foto. Maestro beweegt niet zo mooi naar voren en opwaarts als bij de eerste foto. Hij kiept meteen op de voorhand en stuwt achter. Houdt vast in de kaak, nek en rug.
Mijn hand zou iets lager mogen en meer naar voren. Ik vind mezelf nogal stijf ogen in de heup-partijen![]()
[ Afbeelding ]
Dit vind ik al een fijn beeld geven, ook al lijken Maestro's beentjes nog wat stijf. Hij word al ronder vanuit de schoft, dat heb ik nog niet eerder gezien. Ik ben hier best trots op mijn eigen houdingMisschien meer de borst vooruit!
[ Afbeelding ]
Dit vind ik een fijn plaatje. Maestro beweegt mooi naar voren. Ik zie een schattig achterbeentje ondertreden en hij beweegt meer vanuit de schouder.
[ Afbeelding ]
Andere hand, vind ik veel lastiger. Ik ga meteen zitten als een krant en laat de teugels veelte lang worden.
Hij gaat hier wel hard, maar niet actief.
[ Afbeelding ]
Vreselijk, maar ik laat hem toch zien. Mond open, speekselklier, geen lekkere aanleuning naar voren, lange teugels, voorover en oncomfortabel zitten, Maestro probeert en nog het beste van te maken door zijn binnenachterbeen onder te laten treden.
[ Afbeelding ]
Ahh, gelukkig! Weer terug op de andere hand![]()
Best oké, al hoewel Maestro erg afgeleid lijkt.
[ Afbeelding ]
Daar is de oorzaak!
[ Afbeelding ]
Nefertarie schreef:@ Veulen84: haha, je verschrijft precies Maestro
hij vind het wel prima zo. Bedankt voor je reactie!
En je hebt helemaal gelijk, dat voorbeen moet bijvoorbeeld veel meer naar voren. Daar komen we op een punt. Hij zit daar zo vast als een betonblok.
Dat doet hem pijn. Hij is nogal een kleinzerig mannetje, deze week was hij heel boos op mij gewordenHij verbuigt zich helemaal, gooit al zijn gewicht op de linkerschouder en zijn kont naar binnen en word echt boos. Even snel een extra les ingeroosterd en de dag erna kwam dit beeld eruit.
Dus vandaar dat ik heel blij ben met dit.
Ik heb nog een foto, waarbij hij slinger die achterbenen er onder meer laat zien.
Maar je ziet direct dat hij dat zelf nog niet zo grappig vind.
(Verder geeft dit niet echt een mooi beeld, ik versnel hier en daarbij komt hij weer snel op de voorhand)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]![]()
Hij heeft zelf nogal korte, dikke spieren die opgerekt moeten worden en hij is ook nogal rond van het gras, dus we zullen langszaam aan, zonder dat hij al te boos wordt, een stapje verder moeten gaan, om al dat puppy-vet om te zetten in een bodybuilders lijf![]()
We oefenen nu ook de keertwending om de voorhand in stap, om de lendenen en achterbenen wat soepeler te maken.