_iDj_ schreef:Als je er vanuit gaat dat het paard van StableDoor en Bromfiets dezelfde zijn, is het apart dat je meer spanning en een minder stabielere zit zou aanmerken als beter
Deze zin snap ik niet helemaal
Dus daarom maar even uitleg vragen
Is dit een reactie op Bertie? Het is ook niet hetzelfde paard als StableDoor rijdt
Wat ik probeerde te zeggen is dat haar galop als gang beter is als haar draf, dat ik er als een schaap op zit maakt de gang niet slechter
Ik bedoel dus niet zo zeer dat dit een betere foto of een beter moment is dan de draffoto's, maar dat had ik misschien ook duidelijker moeten zeggen.Bedankt trouwens voor je uitleg, nu je het zo zegt zie ik wat Bertie en jij bedoelen
Ik ga kijken of ik me bewuster kan ontspannen als ik er op zit, hoewel dat wel moeilijk zal zijn
Dus nogmaals, als iemand goede instructie weet om daar mee aan de slag te gaan in mijn omgeving, hou ik me warm aanbevolen
Mijn hele bedoeling van hier posten is natuurlijk om er wat van te leren en het te verbeteren. 

Het idee was hem eerst dressuurmatig maar eens beter voor elkaar te krijgen, zodat springen en vooral controle beter zou gaan.

Ik was ook 2e van de 22